1. آریافیت
  2. ویدئوها
  3. صبحانه با 1000 کالری برای عضله سازی و افزایش وزن

صبحانه با 1000 کالری برای عضله سازی و افزایش وزن

صبحانه با 1000 کالری برای عضله سازی و افزایش وزن

در این ویدئو، طرز تهیه یک صبحانه کامل با 1000 کالری را به شما آموزش می دهیم. این صبحانه یک گزینه عالی برای افزایش وزن و عضله سازی در بازه کوتاه مدت است. مصرف این صبحانه به افرادی که خیلی دیر چاق می شوند و یا به اصطلاح هاردگینر هستند توصیه می شود.

این صبحانه شامل سه بخش است که هر سه بخش آن خیلی سریع و آسان آماده می شوند. این وعده غذایی دارای پروتئین، کربوهیدرات، چربی و خلاصه همه چیزی که برای افزایش عضله به آن نیاز دارید است. سه بخش این صبحانه عبارت‌اند از:

  • ساندویچ کره بادام زمینی
  • املت فوق العاده خوشمزه و آسان
  • یک بشقاب کوچک سینه مرغ تکه شده

مقدار درشت مغذی ها در این صبحانه عبارت‌اند از:

  • کالری: 1014
  • کربوهیدرات: 50.6 گرم
  • چربی: 55.2 گرم
  • پروتئین: 77.7 گرم

متن این ویدئو:

سلام دوستان، با یکی دیگه از ویدئوهای سایت آریافیت در خدمتتون هستیم، توی این ویدئو طرز تهیه یک صبحانه کامل با 1000 کالری رو به شما آموزش می دیم. از این صبحانه می تونید توی دوران حجم و افزایش وزن استفاده کنید.

خب، اینجا می تونید مواد اولیه مورد نیاز برای صبحانه امروز رو ببینید، می دونم که این موارد خیلی زیاد به نظر می رسن ، اما درست کردن این صبحانه وقت زیادی لازم نداره، کافیه مواد اولیه رو با هم مخلوط کنید.

کارمون رو با راحت ترین بخش این صبحانه شروع می کنیم، ساندویچ کره بادام زمینی که من اینجا از دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی روی دو تکه نان تست کامل استفاده می کنم.

خیلی خب بخش اول صبحانه امروز با هزار کالری آماده شد، باید بگم که ساندویچ کره بادام زمینی خیلی خوشمزه ای شده.

خیلی خب، حالا می رسیم روی مهم ترین بخش صبحانه امروز، این بخش دارای بیشترین مقدار کالری و پروتئینه. قراره یه املت خوشمزه درست کنیم.

خیلی خب حالا گاز رو روشن می کنیم و منتظر می مونیم یه مقدار گرم بشه، من اینجا از یک قاشق چای‌خوری کره استفاده کردم، می دونم باید از روغن نارگیل استفاده می کردم اما متاسفانه روغن نارگیلم تموم شده و همین کره رو توی خونه داشتم.

الان تنها کاری که باید انجام بدم اینه که یه مقدار صبر کنم تا قسمت زیر املت بپزه و بعد املت رو با هم مخلوط می کنم و اونو تبدیل می کنیم به یک وعده خوشمزه.

الان املت رو روی شعله مخلوط می کنیم تا وقتی که مواد اون کاملا آماده بشه.

خیلی خب، املت آماده شد، ببینیدش، با یه عالمه بخار، املت صبحانه امروز تا اینجا این شکلی شده. این بخش املت توی صبحانه ماست که بخش بزرگی از کالری مورد نیاز رو تامین می کنه.

راستش الان که فکر می کنم، سادویچ کره بادام زمینی و نان کامل هم کالری زیادی داره.

حالا میریم سراغ آخرین بخش از صبحانه امروزمون، این بخش سینه مرغه که راستش من دیشب آب پزش کردم، بهتون میگم که دقیقا چه کار کردم

این سینه مرغیه که من برای وعده صبحانه استفاده می کنم، سینه مرغ رو من دیشب آماده کردم و همونطور که میبینید به تیکه های کوچیک تقسیمش کردم، دلیل خاصی برای این تیکه کردن وجود نداره، من شخصا اینجوری دوست دارم.

خلاصه اینکه فقط سینه مرغه و مقداری نمک و فلفل و چیلی بهش اضافه کردم که قبلا توی املت هم ازشون استفاده کردم و میشه گفت توی همه غذاها اضافه می کنم و در آخر هم سس قرمز دوست داشتنی خودم.

شخصا خیلی روی مقدار ادویه ای که اضافه می کنم دقت ندارم، غذا رو تست می کنم و تا وقتی که به نتیجه نرسم بازم ادویه اضافه می کنم.

حالا به یه فنجان برای اندازه گیری نیاز داریم که من از این ظرف پیرکس مدرج استفاده می کنم، یه فنجان سینه مرغ لازم دارم، تقریبا اینجا میشه، میشه گفت که این یه فنجان سینه مرغه. حالا سینه مرغ رو داخل مایکرویو قرار میدم و همه مواد رو کنار هم میذارم.

خب شاهکار ما آماده شده و می تونید غذاها رو اینجا ببینید، املت رو اینجا داریم که شامل پروتئین و کربوهیدرات و چربیه، ساندویچ کره بادام زمینی که دو سه گاز بهش زدم و در آخر هم یک فنجان سینه مرغ که باید یه مقدار دیگه بهش سس اضافه کنم.

دوستان این صبحانه هزار کالری من توی دوران حجم گیری و افزایش وزنه، این صبحانه خیلی زود وزن شما رو بالا میاره مخصوصا برای افراد هاردگینر، علاوه بر این، این صبحانه خیلی خوشمزه است و سریع آماده میشه مخصوصا اگه مثل من شب قبل سینه مرغ رو آماده کنید.

املت هم که دیگه جای خودش رو داره و ساندویچ هم که سه سوته حاضر میشه، خب مسلما مقدار کالری و پروتئین و رو روی صفحه بهتون نشون میدم، الان می تونید اطلاعات مورد نیاز این صبحانه رو روی صفحه ببینید.

امیدوارم از این ویدئو استفاده کرده باشید، حتما به سایت ما یعنی آریافیت سر بزنید برنامه های بدنسازی، نکات تغذیه ای، معرفی مکمل ها و … توی سایت ما قرار میگیره.

از همراهیتون سپاسگذارم، توی ویدئوی بعدی آریافیت می بینمتون.

موضوعات مرتبط
ویدئوها
پیشنهاد میکنیم این تمرین‌ها را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
مطالب جدید
فهرست