نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار

0
نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار
نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار

آموزش تمرین نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار:

  1. در هر دست یک دمبل متناسب با توانایی خود نگه داشته و به شکم روی یک میز شیبدار دراز بکشید. در این حالت باید سینه شما روی پد میز تکیه داده باشد.
  2. کف دست ها هنگام گرفتن دمبل ها باید به سمت هم بوده و دست ها مقداری از ناحیه آرنج خم شده باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با ثابت نگه داشتن بالاتنه دمبل ها را به سمت کناره های بدن بالا بیاورید. تا زمانی که دست ها با زمین موازی شوند، آن ها را بالا بیاورید. هنگام بالا آوردن دست ها عمل بازدم را انجام دهید. راهنمایی: به هیچ عنوان وزنه ها را تاب ندهید.
  4. پس از یک مکث کوتاه در این وضعیت، به آرامی و با انجام عمل دم دمبل ها را پایین آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان به صورت ایستاده و خم شده به جلو هم انجام داد. هر چند اجرای این حالت برای افراد دارای آسیب دیدگی در ناحیه کمر مناسب نیست. یک روش دیگر اجرای این تمرین، به صورت نشسته است.

همچنین در صورت تمایل می توانید این تمرین را به صورت تک دست هم انجام دهید.

تمرینات بیشتر برای عضلات سرشانه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار
نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار

تصاویر تمرین نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل خانم ها با دمبل روی میز شیبدار
نشر بغل خانم ها با دمبل روی میز شیبدار

جزییات این تمرین

نام تمرین: نشر بغل با دمبل روی میز شیبدار
نام انگلیسی تمرین: Dumbbell Lying Rear Lateral Raise
سایر نام های این تمرین: نشر از بغل روی میز شیبدار، نشر کنار با دمبل روی میز شیبدار، فلای معکوس روی میز شیبدار
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سرشانه
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: متوسط

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here