1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های کوله پشتی کوهنوردی دیوتر با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های کوله پشتی کوهنوردی دیوتر با قیمت روز و خرید اینترنتی

خرید کوله پشتی کوهنوردی دیوتر

کوهنوردی آزادترین ورزش در دل طبیعت است که برای کسب لذت وافر از آن بایستی به فکر تهیه کردن یکسری از تجهیزات کوهنوردی برای خود باشید. یکی ملزومات رشته کوهنوردی خرید و استفاده از کوله ای مستحکم و صد البته جا دار با توجه به نیازها و مقاصد مختلفی است که برای کوهنوردی خود در نظر گرفته اید. برای همین ما تصمیم گرفتیم تا در ادامه این مطلب از آریافیت شما را با کوله پشتی های برتر یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم کوهنوردی آشنا نماییم؛ پس در ادامه این مطلب با موضوع آشنایی هرچه بیشتر خود با کوله پشتی کوهنوردی دیوتر ما را همراهی فرمایید.

معرفی برند دیوتر | Deuter

دیوتر نام یک برند آلمانی است که در سال 1898 میلادی توسط شخصی به نام هانس دیوتر تاسیس شده است. برند دیوتر به معنای واقعی کلمه دوست و غمخوار محیط زیست است. سلامت و حفظ حرمت زیستگاه طبیعت همیشه سرآمد رویاها و آرزوهای این برند آلمانی بوده و همچنان نیز است. دیوتر یکی از تخصصی ترین برندهای فعال در حوزه طراحی و تولید تجهیزات کوهنوردی، ملزومات کمپینگی و همچنین وسایل مورد نیاز برای ورزش های زمستانی است که بی اغراق کیفیت در تک تک محصولات آن و بخصوص در کوله پشتی های دیوتر کاملا به چشم می آید.

اکنون برند دیوتر یکی از اصلی ترین فعالان موجود در سیستم بلوزین ( BLUESIGN SYSTEM ) می باشد که در حال حاضر بهترین و کامل ترین استاندارد برای حفاظت از محیط زیست، حفظ حقوق مصرف کنندگان و همچنین ایمنی در شغل است. همچنین بد نیست بدانید که از سال 2006 میلادی به این طرف، مالکیت این برند به شرکت Schwan Stabilo رسیده است.

نکات مهم هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی دیوتر

مردانه یا زنانه بودن کوله

اولین نکته ای که در خرید کوله پشتی کوهنوردی دیوتر باید به آن توجه کنید، مردانه یا زنانه بودن محصول است. همانطور که می دانید خانم ها به دلیل استخوان بندی ظریف تر خود نیاز به خرید کوله هایی متناسب با قدرت بدنی و سایز جسمانی خود هستند و به همین سبب بایستی در وهله اول مشخص کنید که کوله مورد نظرتان را قرار است یک مرد به دوش بکشد و یا یک زن آن را تا مقصد حمل نماید!

اندازه کوله پشتی

مورد دوم برای انتخاب کوله پشتی کوهنوردی دیوتر مربوط به اندازه کلی محصول می شود. برای این منظور بایستی به متناسب بودن اندازه کوله پشتی با نیم تنه بالایی خود توجه داشته باشید. یادتان نرود که کوهنوردی و کوهپیمایی هر دو از جمله ورزش های پر فشاری هستند که باید تا حد امکان از افزایش فشار آنان بر روی ستون فقرات خود بکاهید. البته امروزه کوله های مختلفی از جمله همین کوله های دیوتر در بازار موجود شده اند که از قابلیت تغییر اندازه و متناسب کردن آن با قامت نیم تنه بالایی شما برخوردار هستند.

جنس کوله و تنفس پذیری آن

به جنس کوله پشتی کوهنوردی خود نیز توجه لازم را داشته باشید. جنس کوله شما می تواند از نوع برزنتی، پلاستیکی، پارچه ای، پلی استری و … باشد که البته هر یک از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشند که بسته به ارتفاع نقطه مقصد شما در این رشته ورزشی جذاب باید به فکر انتخاب آن باشید. تنها این نکته را در حین انتخاب کوله خود با هر جنسی که هست به یاد داشته باشید که آن باید ضد آب و دارای قابلیت تنفس پذیری باشد تا از ایجاد تعرقات جسمانی شما میان کمر و نیم تنه بالایی تان با بدنه کوله جلوگیری کرده و سبب عبور و مرور هوا به داخل کوله شود.

وزن محصول

از فاکتور وزن ابتدایی کوله و حداکثر وزن قابل تحمل محصول (وزن نهایی) غافل نشوید و حتی المقدور سعی کنید به سراغ خرید کوله پشتی هایی بروید که در عین سبک بودن از وزن قابل تحمل مناسبی برایتان برخوردار باشد تا بتوانید در مسیر کوهنوردی خود هر آنچه که مورد نیازتان است را با خود همراه سازید.

میزان گنجایش

فراموش نکنید که اصل موضوع همین نکته؛ یعنی توجه به میزان گنجایش کوله پشتی های کوهنوردی است که در این زمینه شما باید کمی وسواس بیشتری به خرج داده و به خوبی بدانید که قرار است چه مقدار وسیله در درون کوله خود ریخته و اقدام به حمل آن نمایید. واحد اندازه گیری گنجایش کوله پشتی لیتر بوده و معمولا کوله های بین 30 تا 50 لیتر از نوع روزانه، 50 تا 70 لیتر از نوع مسافرتی کوتاه مدت و بالای 70 لیتر مناسب انجام سفرهای طولانی مدت می باشد.

قابلیت تنظیم بندها

اینکه کوله پشتی شما دارای یک بند باشد و یا دو بند، موضوعی است که انتخاب آن بسته به سلیقه و نظر خودِ شما کوهنوردان عزیز دارد. با این حال بدانید و آگاه باشید که قابلیت تنظیم بندهای کوله چه در بخش بندهای شانه ای و چه در خصوص بندهای کمری و سینه ای از اهمیت فوق العاده بالایی برایتان برخوردار است و سبب می شود تا شما بتوانید همه چیز را متناسب با ابعاد جسمانی خود تنظیم کرده و پروسه حمل کوله را برای خود بسیار آسان نمایید.

نحوه بسته شدن کوله

بطور کلی کوله های کوهنوردی یا بصورت زیپی همراه با قفل بسته می شوند و یا بصورت بند دار هستند. انتخاب میان این دو فرآیند باز و بسته کردن درب کوله موضوعی است که تنها خود شما خریداران عزیز باید به آن توجه کنید. فقط یادتان باشد چنانچه انتخابتان کوله های زیپی بود بایستی به جنس و مقاوم زیپ های تعبیه شده بر روی کوله پشتی خود توجه لازم را داشته باشید.

امکان حمل کیسه خواب

اینکه کوله پشتی کوهنوردی دیوتر شما دارای گیره و محفظه ای جهت قرار گرفتن کیسه خواب برایتان باشد کلی حُسن ها برای شما کوهنوردان عزیز دارد که یکی از مهمترین آن ها عدم درگیر بودن دست هایتان برای حمل کیسه خواب خود جهت اقامتی کوتاه مدت در دل طبیعت است. با این حال توجه داشته باشید این ویژگی می تواند اندکی قیمت نهایی کیسه خواب شما را دستخوش تغییراتی صعودی نماید.

برخورداری از کیف کمری

توجه به وجود یک کیف کمری زیبا با میزان گنجایش مورد نیازتان بصورت ست شده با کوله ای که قصد خرید آن را از برند دیوتر کرده اید سبب می شود تا بتوانید هم از آن در پروسه کوهنوردی خود استفاده کنید و هم در صورت نیاز از آن به عنوان یک کیف کمری روزانه جهت حمل و نگهداری وسایل و اشیائ ارزشمند خود بهره گیری نمایید. توجه به این نکته نیز در خرید یک کوله پشتی کوهنوردی با هر بندی که باشد، مهم و قابل توجه است.

تعداد جیب های کوله پشتی

حقیقتش را بخواهید هیچ استانداری برای اینکه مشخص کند یک کوله بهتر است از چند جیب داخلی و خارجی برخوردار باشد و یا نباشد، وجود ندارد و نهایتا این شما کوهنوردان عزیز هستید که باید مشخص کنید برای جا دادن وسایل خود نیاز به چه تعداد جیب و با چه حجم فضایی در داخل آنان دارید؛ با این حال اما توصیه می کنیم به دوخت جیب ها و همچنین نحوه باز و بسته کردن آن ها هم توجه لازم را داشته باشید. در ضمن به وجود جیب قمقمه و همچنین جیب های کوچکی که بر روی نوار کلبه بند محصول نیز ممکن است تعبیه شده باشد، نیم نگاهی بی اندازید.

سهولت در دسترسی به فضای داخلی

بد نیست در هنگام خریدتان به این موضوع نیز التفاتی کوچک داشته باشید. اینکه در هنگام قدم زدنتان بتوانید بدون توقف به محتویات داخل کوله خوب در قسمت بالایی، میانی و انتهایی محصول دسترسی داشته باشید واقعا قابلیت ممتازی است که هر کوله کوهنوردی ای از آن برخوردار نیست! پس اگر به دنبال چنین کوله پشتی در بازار می گردید، حتما باید صبور باشید.

امکانات جانبی کوله

اینکه کوله شما دارای جیب مخفی، کاور ضد آب، زیپ های قفل دار، گیره حمل ابزار جانبی کوهنوردی، جیب مخصوص لپ تاپ، خروجی هدست، مخزن مایع و … باشد و یا نباشد همگی از جمله امکانات جانبی کوله ها بحساب می آیند که توجه به تک تک آنان می تواند برای شما کوهنوردان عزیز حائز اهمیت باشد.

قیمت کوله پشتی کوهنوردی دیوتر

تمامی نکات گفته شده در این مطلب از جمله موارد مهم تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت کوله پشتی کوهنوردی دیوتر می باشد. یادتان باشد دیوتر یکی از تخصصی ترین برندهای فعال در حوزه طراحی و تولید کوله های کوهنوردی است و به همین سبب وقتی یک کدام از محصولات این برند خوشنام آلمانی را خریداری می کنید، خیالتان باید از جمیع جهات و صد البته از کیفیت و دوام محصول کاملا آسوده باشد.

راهنمای نگهداری از کوله پشتی کوهنوردی

  • توصیه می کنیم جهت حفظ کیفیت و دوام کوله پشتی کوهنوردی دیوتر خود هرگز از ظروف شیشه ای در داخل محصول استفاده نکنید؛ زیرا احتمال شکستن شیشه بر اثر تکان های کوله و همچنین ایجاد پارگی بر روی بدنه محصول و حتی زخمی شدن خودِ شما کوهنوردان عزیز نیز وجود دارد.
  • در هنگام توقف های کوتاه مدت خود در مسیر کوهنوردی تان سعی کنید تا قسمت پشتی کوله را در معرض هوای آزاد و نور آفتاب قرار دهید تا تعرق ایجاد شده در آن خشک شود.
  • در صورت بارش باران حتما از کاور ضد آبی که مخصوص کوله تعبیه شده است استفاده نموده و اجازه خیس شدن بدنه آن را تا حد امکان ندهید.
  • به محض ایجاد پارگی در قسمتی از کوله کوهنوردی تان در صدد رفع آن برآمده و اجازه ندهید تا شکاف پارگی محصول بیش از پیش شود.
  • و در نهایت توصیه می کنیم پس از هر بار کوهنوردی خود اقدام به تمیز کردن داخل کوله و همچنین شستشوی پوشش بیرونی آن با مواد شوینده نه چندان قوی کنید و در این زمینه از روش شستشوی محصول که عمدتا در برگه راهنمای خرید و یا سایت تولید کننده آن درج شده است، پیروی نمایید.

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید کوله پشتی کوهنوردی دیوتر دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با ۲۶ مدل کوله پشتی کوهنوردی دیوتر باکیفیت و استاندارد در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-147

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-147

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    45x35x15 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 10+50 لیتری دیوتر مدل AIRCONTACT LITE

کوله پشتی کوهنوردی 10+50 لیتری دیوتر مدل AIRCONTACT LITE

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    26x30x80 سانتی‌متر
  • وزن
    1780 گرم
  • حجم داخلی
    50 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای قد های : 170 تا 205حجم : 10+50 لیترتسمه های شانه ای کانتور با آستر مشبک ایر سه بعدی.سیستم Vari-Quick برای تنظیم آسان به هر طول پشت.تسمه نگهدارنده باتومتسمه نگهدارنده تبرمجهز به جیب نگهدارنده کیسه خوابمناسب برنامه های 2 الی 4 روزهفاقد کاور بارانتولید ویتنام اورجینالقابلیت تنظیم ارتفاع

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری دیوتر مدل FUTURA AIR TREK 60+10

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری دیوتر مدل FUTURA AIR TREK 60+10

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    76x34x26 سانتی‌متر
  • وزن
    2150 گرم
  • حجم داخلی
    70 لیتر
  • جنس
    پلی‌آمید
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های
    17 اینچ و بزرگتر
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    دو عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • حجم داخلی سایز بزرگ
    70 لیتر
  • ابعاد خارجی سایز بزرگ
    85x40x28 سانتی‌متر
  • وزن سایز بزرگ
    2150 گرم
  • ابعاد خارجی سایز متوسط
    70x40x15 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-131

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-131

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    62x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    1670 گرم
  • حجم داخلی
    35 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    سه عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-121

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-121

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    62x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    1670 گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    -این کوله پشتی کوهنوردی 10+35 لیتر حجم دارد.-ابعاد خارجی 62x27x18 سانتی‌متر می باشد.-وزن 1670گرم.-جنس پلی استر.-پارچه آن فوق العاده سبک و مقاوم در برابر سایش و پارگی است.-پشت توری، که باعث تبادل هوا و جلوگیری از عرق کردن کمر در حین حرکت می شود.-پشتی توری جهت تهویه مناسب هوا و کاهش تعریق بدن.-دارای یک جیب زیپ دار روی کوله .-دارای یک جیب زیپ دار قسمت پایین کوله.-دارای دو جیب کشسان در کناره های کوله همراه با سگک برای فیکس کردن لوازم.-دارای یک جیب زیپ دار روی درپوش کوله .-دارای یک جیب زیپ دار داخل درپوش کوله .-دارای دو جیب زیپ دار روی کمربند کوله.-دارای بند مخصوص حمل باتوم و تبر یخ.-دارای فضای مشخص برای کیسه آب و منفذی برای رد شدن شلنگ کیسه آب.-مجهز به پدهای نرم در قسمت بند کمر و بند شانه جهت راحتی بیشتر کاربر می شود .

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 10+50 لیتری دیوتر مدل Aircontact Lite

کوله پشتی کوهنوردی 10+50 لیتری دیوتر مدل Aircontact Lite

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    80x30x26 سانتی‌متر
  • وزن
    1750 گرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • جنس
    پلی‌آمید
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر نفوذ باد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-132

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-132

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    62x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    1670 گرم
  • حجم داخلی
    35 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    سه عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-187

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-187

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    45x35x15 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • حجم داخلی
    30 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل 8133

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل 8133

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60x33x20 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • حجم داخلی
    50 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    دو عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • اقلام همراه
    کاور بارانسوت نجات

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-126

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری دیوتر مدل APP-126

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    45x35x15 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • حجم داخلی
    30 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب کوله پشتی کوهنوردی دیوتر به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای خرید پانچو کوهنوردی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست