کراس اور از پایین

0
کراس اور از پایین
کراس اور از پایین

آموزش تمرین کراس اور از پایین:

  1. پولی های دستگاه سیم کش را روی پایین ترین درجه تنظیم کنید. وزنه های متناسب با توانایی خود را در دو طرف دستگاه انتخاب کرده و دسته های آن را در دست بگیرید.
  2. یک قدم جلو بیایید تا وزن پولی ها توسط دست ها کنترل شود. کف دست ها باید به سمت جلو باشند. دست ها را به صورت کشیده پایین تر از کمر نگه دارید. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. دست ها را مقدار کمی از ناحیه آرنج خم کرده و دسته ها را به سمت بالا و میانه بدن بالا بیاورید. دست ها باید دقیقا مقابل سینه به هم برسند. در وضعیت بالایی تمرین کف دست ها باید به سمت بالا باشند.
  4. یک ثانیه در این وضعیت مکث کرده و عضلات سینه خود را منقبض نمایید.
  5. به آرامی و با حرکت کنترل شده دست ها را پایین برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این حرکت شکل دیگری از تمرین کراس اور معمولی محسوب می شود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

نکات تمرین کراس اور از پایین:

  1. در این تمرین فرم صحیح اجرای حرکت بسیار مهم است. سعی کنید با وزنه های سبک فرم صحیح آن را یاد گرفته و با گذشت زمان وزنه را افزایش دهید.
  2. هنگام باز کردن دست ها روی کشش عضلات سینه تمرکز کنید. در مرحله بستن دست ها هم تمرکزتان روی منقبض کردن عضلات سینه باشد.
  3. در تمام طول تمرین آرنج ها باید مقداری خم بوده و زاویه آن ها تغییری نکند.

تصاویر تمرین کراس اور از پایین:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین کراس اور از پایین با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

کراس اور از پایین
کراس اور از پایین

تصاویر تمرین کراس اور از پایین برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین کراس اور از پایین برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

کراس اور از پایین خانم ها
کراس اور از پایین خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: کراس اور از پایین
نام انگلیسی تمرین: Low Cable Crossover
سایر نام های این تمرین: کراس اوور از پایین، کزاس آور از پایین، کراس اور با سیمکش از پایین، کراس اور ایستاده از پایین
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here