پرش در جا با جمع کردن زانو

0
پرش در جا با جمع کردن زانو
پرش در جا با جمع کردن زانو

آموزش تمرین پرش در جا با جمع کردن زانو:

  1. برای شروع تمرین در یک وضعیت راحت ایستاده و مقداری زانوهای خود را خم کنید. دست ها را در هم قلاب کرده و روبروی خود نگه دارید. توجه داشته باشید که کف دست ها باید به سمت پایین باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. با پایین بردن باسن و خم کردن زانوها، به صورت سریع و انفجاری به سمت بالا بپرید. با پریدن در هوا زانوهای خود را به سمت سینه جمع کرده و سعی کنید آن ها را با دست ها لمس نمایید.
  3. تا جایی که می توانید بالا پریده و زانوهای خود را جمع کنید. هنگام برخورد با زمین انرژی برخورد را با خم کردن زانوها و تکرار مجدد تمرین جذب نمایید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار نمایید.

تمرینات بیشتر برای عضلات چهار سر ران یا جلو پا در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پرش در جا با جمع کردن زانو:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پرش در جا با جمع کردن زانو با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پرش در جا با جمع کردن زانو
پرش در جا با جمع کردن زانو

تصاویر تمرین پرش در جا با جمع کردن زانو برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پرش در جا با جمع کردن زانو برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پرش در جا با جمع کردن زانو خانم ها
پرش در جا با جمع کردن زانو خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پرش در جا با جمع کردن زانو
نام انگلیسی تمرین: Knee Tuck Jump
سایر نام های این تمرین: پرش جمع کردن زانو، پرش زانو جمع، پرش با خم کردن زانو
نوع تمرین: پلایومتریک
عضلات اصلی: همسترینگ
تجهیزات: فقط بدن
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here