فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار

0
فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار
فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار

آموزش تمرین فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار:

  1. برای اجرای تمرین، پولی های دستگاه سیم کش را روی پایین‌ترین ارتفاع تنظیم کنید.
  2. یک میز شیبدار با زاویه ۴۵ درجه انتخاب کرده و آن را بین دستگاه سیم کش قرار دهید. وزن متناسب با توانایی خود را در دو طرف دستگاه انتخاب نمایید.
  3. هر دسته را با یک دست گرفته و به پشت روی میز شیبدار دراز بکشید. دسته ها را بالا آورده و رو به روی خود نگه دارید. این وضعیت شروع تمرین است.
  4. مقداری دست ها را از ناحیه آرنج خم کرده (برای جلوگیری از اعمال فشار روی تاندون های جلوبازو) و دست ها را با یک حرکت دایره ای به سمت کناره ها باز کنید. تا وقتی دست ها را پایین ببرید که در سینه احساس کشش نمایید. هنگام اجرای این بخش از تمرین عمل دم را انجام دهید. راهنمایی: در تمام طول تمرین تنها مفصل شانه باید حرکت داشته باشد.
  5. با انجام عمل بازدم و منقبض کردن عضلات سینه دست ها را بالا آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید. راهنمایی: از همان حرکت دایره ای برای بازگشت استفاده کنید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان با استفاده از دمبل هم اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار
فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار

تصاویر تمرین فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

فلای سینه خانم ها با سیم کش روی میز شیبدار
فلای سینه خانم ها با سیم کش روی میز شیبدار

جزییات این تمرین

نام تمرین: فلای سینه با سیم کش روی میز شیبدار
نام انگلیسی تمرین: Incline Cable Flye
سایر نام های این تمرین: فلای با سیم کش، فلای سینه با سیم کش، فلای سینه روی میز شیبدار با سیم کش
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: متوسط

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here