دویدن روی بارفیکس

0
دویدن روی بارفیکس
دویدن روی بارفیکس

آموزش تمرین دویدن روی بارفیکس:

  1. در مقابل یک میله بارفیکس قرار گرفته و با گرفتن میله روی آن آویزان شوید. پاها باید از روی زمین بلند شوند. میله بارفیکس را طوری بگیرید که کف دست ها به سمت جلو باشند. دست ها و پاها باید کاملا کشیده باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. بدون تاب دادن بدن یکی از زانو های خود را تا جای ممکن بالا بیاورید. همانطور که گفته شد به هیچ عنوان بدن یا پای خود را تاب ندهید.
  3. بلافاصله زانوی بالایی خود را پایین برده و همزمان زانوی دیگر را تا جای ممکن بالا بیاورید.
  4. همین تناوب را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

یک تمرین جایگزین برای این حرکت، تمرین کرانچ معکوس می باشد.

تمرینات بیشتر برای عضلات شکم در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین دویدن روی بارفیکس:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین دویدن روی بارفیکس با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

دویدن روی بارفیکس
دویدن روی بارفیکس

جزییات این تمرین

نام تمرین: دویدن روی بارفیکس
نام انگلیسی تمرین: Wind Sprints
سایر نام های این تمرین: دویدن آویزان، دویدن معلق، دویدن هوایی
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: شکم
تجهیزات: فقط بدن
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here