میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم

shortcut-to-size-overview-header-workouts
260 نفر این برنامه را دنبال کرده اند

اگر چند سال است که درگیر رسیدن به یک بدن ایده‌آل و عضلانی هستید و به هر دلیلی هنوز نتواسته‌اید به آن برسید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. برنامه بدنسازی میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم، یک برنامه علمی و تست شده است که در ۱۲ هفته بدنی زیبا و رویایی برای شما خواهد ساخت.

هشدار: اگر تصمیم گرفتید که این برنامه را دنبال کنید بعد از ۱۲ هفته لازم است که لباس های جدید بخرید، چرا که لباس های قدیمی دیگر اندازه‌تان نخواهند بود!

اما چه چیزی برنامه میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم را از سایر برنامه ها متمایز می کند؟

دلایل زیادی وجود دارد اما واضح ترین دلیل، تجربه و دانش مربی و طراح آن است. دکتر جیم استوپانی دانش واقعی و کاربردی را درون این برنامه قرار داده است. دانشی که توسط هزاران نفر در سرتاسر جهان تست شده و منجر به ساخت عضله و افزایش حجم شده است. شعار این برنامه، گویای همه چیز است:

دانش واقعی، تمرینات واقعی، نتایج غیرواقعی!

اجازه دهید مقداری با هم صادق باشیم، برنامه‌هایی که تا به حال دنبال کرده‌اید در اکثر موارد توسط یک فرد عضلانی در باشگاه یا فضای مجازی بوده که حتی نمی‌تواسته درباره اصول اولیه انتخاب تمرینات و مواد غذایی اظهار نظر کند. قبول داریم که بدن این افراد ممکن است فوق‌العاده به نظر می رسد، اما داشتن بدن عضلانی به معنای توانایی اظهار نظر درباره بدنسازی و تناسب اندام برای سایر افراد نیست. واضح است، بیشتر این افراد به صورت تجربی به این بدن رسیده‌اند، تجربه ای که ممکن است برای شما صادق نباشد.

دکتر جیم استوپانی، دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته فیزیولوژی ورزشی است. او سال‌های زیادی را در دانشگاه صرف مطالعه علم بدنسازی و تناسب اندام کرده است. علم دکتر استوپانی فقط علم محض و بدون کاربرد نیست، بلکه او همه یافته‌های خود و دیگر پژوهشگران را ابتدا روی خود و سپس روی شاگردانش تست کرده و نتایج عالی را انتخاب می کند.

آشنایی با برنامه میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم

میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم یک برنامه بدنسازی است که به شما کمک می‌کند در ۱۲ هفته، حجم عضلانی خارق‌العاده ای را در بدن خود ایجاد کنید. همانطور که گفته شد در صورت دنبال کردن این برنامه، شک نکنید که به لباس های جدید احتیاج خواهید داشت. این برنامه هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است.

این برنامه دارای ۳ فاز است، در هر فاز تمرینات تغییر پیدا می کنند. هر فاز هم از چند میکروسیکل تشکیل شده است. در هر میکروسیکل تعداد تکرار تمرینات کاهش پیدا می کند. شما از تعداد تکرار ۱۲ شروع کرده و در میکروسیکل آخر به تعداد ۳ خواهید رسید. همین باعث می شود که بدن شما به وزنه‌ها عادت نکرده و هر هفته رشد بیشتری داشته باشد. این رشد همان افزایش حجم عضلات خواهد بود.

علت اثربخش بودن این برنامه

دلایل زیادی برای این سوال وجود دارد، اما بر اساس نظر افرادی که این برنامه را دنبال کرده‌اند، ماهیت تغییر کردن مداوم تکرارها و همچنین استفاده از تکنیک‌هایی مثل رست‌پار و دراپ‌ست در انتهای هر تمرین علت اصلی تاثیر غیر‌قابل‌باور این برنامه است.

یک فاکتور مهم دیگر در این برنامه و کلا در بدنسازی، ضرورت شوک‌دهی مرتب به عضلات است تا بتوانید به نهایت رشد عضلانی برسید. بهترین روش برای شوک دادن به عضلات تغییر اصولی تمرینات است که در این برنامه به بهترین شکل ممکن رعایت شده است.

این برنامه شامل چه مواردی می شود؟

خیلی خوشحالیم که تمایل دارید این برنامه بدنسازی را تهیه کرده و به بدن زیبا و رویایی خود برسید. با دنبال کردن این برنامه در سایت آریافیت به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

آشنایی با تمرینات

آشنایی با تمرینات

در این قسمت همه سوال های احتمالی شما درباره برنامه و روش صحیح دنبال کردن آن به شما آموزش داده خواهد شد. با این آموزش با نکاتی مانند فاز، رست‌پاز، دراپ‌ست و … کاملا آشنا شده و نحوه استفاده از آن ها در برنامه را یاد خواهید گرفت.

میکروسیکل‌ها

میکروسیکل‌ها

میکروسیکل‌ها در برنامه میانبر عضله‌سازی و افزایش حجم، جز مهم‌ترین موارد محسوب می شوند. دانش پشت این تکنیک و نتایج خارق‌العاده استفاده از آن، شما را حیرت زده خواهد کرد. در این آموزش با اصول استفاده از میکروسیکل در این برنامه آشنا خواهید شد.

رژیم غذایی

رژیم غذایی

هیچ برنامه بدنسازی بدون رژیم غذایی کامل نیست. در این آموزش اصول طراحی رژیم غذایی متناسب با نیاز بدنتان به شما آموزش داده می شود. همچنین یک رژیم غذایی کامل و جامع در این فایل ارائه شده است. بعد از ۱۲ هفته، بدن شما باید عضلات بیشتری داشته و قدرت آن ها به شدت افزایش پیدا کرده باشد. رسیدن به این هدف بدون رعایت کردن یک برنامه غذایی متناسب با فعالیت بدنی امکان پذیر نیست.

غذاهای جایگزین

غذاهای جایگزین

بعضی از برنامه ها یک رژیم خشک و بدون انعطاف ارائه می دهند و از شما انتظار دارند که آن را دنبال کنید. اما برنامه میانبر عضله‌سازی این طور نیست. در این قسمت به شما لیستی از غذاهایی که امکان جایگزینی با هم را دارند برای شما آماده شده است.

مکمل‌های پیشنهادی

مکمل‌های پیشنهادی

اگر دوست دارید زودتر به نتیجه برسید، می‌توانید از مکمل‌های ارائه شده در این قسمت استفاده کنید. همه این مکمل‌ها به عنوان پیشنهاد ارائه شده‌اند و اجباری در استفاده از هیچ‌کدام از آن‌ها وجود ندارد.

آموزش تک‌تک تمرینات به صورت تصویری

آموزش تک‌تک تمرینات به صورت تصویری

فرقی نمی‌کند تا چه حد با بدنسازی و تناسب اندام آشنایی دارید، در این برنامه همه تمرینات به شکل تصویری هم برای خانم ها و هم برای آقایان آموزش داده شده است. شما می توانید انتخاب کنید که تصاویر تمرینات برای خانم ها نمایش داده شود یا برای آقایان. نمونه یک روز را می توانید در این لینک مشاهده کنید. پس از اتمام هر روز می توانید آن روز را به عنوان تکمیل شده انتخاب کرده تا میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید.

دکتر جیم استوپانی

جیم استوپانی مدرک دکترای خود در رشته فیزیولوژی ورزشی را با معدل A از دانشگاه کنتیکت دریافت کرده است. وی پس از فارغ التحصیلی به عنوان محقق در موسسه John B. Pierce و دپارتمان فیزیولوژی سلولی و مولکولی دانشگاه Yale فعالیت کرده است. دکتر استوپانی مدیر و بنیان‌گذار کمپانی JYM یکی از بهترین برندهای مکمل ورزشی نیز می باشد.

59,000 تومان
اطلاعات بیشتر