پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست

0
پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست
پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست

آموزش تمرین پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست:

  1. راست ایستاده و یک دمبل را در دست بگیرید. فاصله پاها از هم باید به اندازه عرض شانه ها باشد. به آرامی دمبل را بالا آورده و با دست کشیده آن را بالای سر نگه دارید.
  2. دستی که دمبل را نگه داشته است باید به بدن عمود باشد. دست آزاد را روی کمر قرار داده و یا آن را به صورت آویزان نگه دارید. کف دست باید به سمت جلو باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با نگه داری قسمت بالایی بازو در کنار سر و آرنج عمود بر زمین، به آرامی و با انجام عمل دم دمبل را با یک حرکت دایره ای به سمت پشت پایین ببرید، تا زمانی که ساعد با عضلات جلو بازو برخورد کنند. راهنمایی: قسمت بالایی بازو باید کاملا ثابت بوده و تنها ساعد حرکت داشته باشد.
  4. با انجام عمل بازدم به آرامی دست را با استفاده از عضلات پشت بازو بالا برده و به وضعیت شروع حرکت بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توانید به صورت نشسته روی صندلی هم انجام دهید.

همچنین به جای استفاده از دمبل می توانید از سیم کش کمک بگیرید.

برای مشاهده تمرینات بیشتر پشت بازو به این لینک مراجعه کنید.

تصاویر تمرین پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست
پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست

تصاویر تمرین پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست برای خانم ها
پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست
نام انگلیسی تمرین: Dumbbell One-Arm Triceps Extension
سایر نام های این تمرین: پشت بازو دمبل تک دست بالای سر، پشت بازو تکی با دمبل بالای سر، کشش پشت بازو ایستاده با دمبل تک دست، پشت بازو با دمبل از پشت تک دست
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: پشت بازو
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: متوسط

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here