زیر بغل سیم کش با دست کشیده

0
زیربغل سیم کش با دست کشیده
زیربغل سیم کش با دست کشیده

آموزش تمرین زیربغل سیم کش با دست کشیده:

  1. پولی دستگاه سیم کش را روی بالاترین ارتفاع تنظیم کرده و دسته بزرگ را به قلاب آن متصل نمایید. دسته را طوری بگیرید که کفت دست ها به سمت پایین بوده و فاصله آن ها از هم بیشتر از عرض شانه ها باشد. به اندازه تقریبی ۶۰ سانتی‌متر از دستگاه فاصله بگیرید.
  2. از ناحیه کمر به اندازه ۳۰ درجه به سمت جلو خم شوید. دست ها باید دسته را کاملا کشیده روبروی شما نگه داشته و تنها مقداری در ناحیه آرنج ها خم شده باشند. اگر دست‌هایتان در این وضعیت راست و کشیده نیست بهتر است مقداری عقب تر رفته تا دست ها کشیده شوند. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با حفظ کشیدگی دست‌ها و با انجام عمل بازدم، دسته را با منقبض کردن عضلات زیربغل پایین آورده تا زمانی که دست ها در کنار ران قرار بگیرند.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم دسته را بالا برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید. در این مرحله از تمرین هم دست ها باید کشیدگی خود را حفظ کنند.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

به جای استفاده از دسته بزرگ برای اجرای این تمرین، می توانید از دسته کوتاه تر، دسته خم و یا طناب استفاده کنید. تمرین های زیر بغل سیم کش دست جمع برعکس و زیر بغل سیم کش با دسته V شکل هم جایگزین های مناسبی برای این تمرین محسوب می شوند.

تمرینات بیشتر برای عضلات زیربغل در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین زیربغل سیم کش با دست کشیده:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین زیربغل سیم کش با دست کشیده با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

زیربغل سیم کش با دست کشیده
زیربغل سیم کش با دست کشیده

تصاویر تمرین زیربغل سیم کش با دست کشیده برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین زیربغل سیم کش با دست کشیده برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

زیربغل سیم کش خانم ها با دست کشیده
زیربغل سیم کش خانم ها با دست کشیده

جزییات این تمرین

نام تمرین: زیربغل سیم کش با دست کشیده
نام انگلیسی تمرین: Straight-Arm Pulldown, Cable Pullover
سایر نام های این تمرین: زیربغل سیم کش دست راست، زیربغل با سیم کش از جلو، پول آور با سیم کش
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: زیربغل
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here