جلو بازو لاری با دمبل تک دست

0
جلو بازو لاری با دمبل تک دست
جلو بازو لاری با دمبل تک دست

آموزش تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست:

  1. برای اجرای این تمرین به یک دستگاه جلو بازو لاری و دمبل نیاز دارید. با دست دست یک دمبل متناسب با توانایی‌تان بلند کرده و روی صندلی دستگاه بنشینید.
  2. توجه داشته باشید که قسمت بالایی بازوی دست راست و سینه باید روی بالشتک دستگاه لاری قرار بگیرند. دمبل باید با دست جمع شده از ناحیه آرنج هم سطح شانه باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با انجام عمل دم، به آرامی دمبل را پایین آورده تا زمانی که دست راست باز و عضلات جلو بازو کاملا کشیده شوند.
  4. به آرامی و با انجام عمل بازدم دمبل را بالا برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید. تا زمانی دمبل را بالا ببرید که عضلات جلو بازو کاملا منقبض شده و دمبل دوباره هم سطح شانه شوند. عضلات دو سر بازوی دست راست را به سختی منقبض کرده و یک ثانیه در این وضعیت بمانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.
  6. دست را عوض کرده و حرکت را با دست چپ انجام دهید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

به جای استفاده از دمبل می توانید از هالتر خم، کش بدنسازی، دستگاه سیم کش و … استفاده کنید.

همچنین می توانید این تمرین را به صورت جفت دمبل همزمان هم اجرا نمایید.

برای حالت سیم کش کافی است یک دسته تکی را به قسمت پایینی دستگاه متصل کرده و با قرار دادن دستگاه لاری جلوی آن تمرین را اجرا نمایید.

تمرینات بیشتر برای عضلات جلو بازو در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با دمبل تک دست
جلو بازو لاری با دمبل تک دست

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری خانم ها با دمبل تک دست
جلو بازو لاری خانم ها با دمبل تک دست

جزییات این تمرین

نام تمرین: جلو بازو لاری با دمبل تک دست
نام انگلیسی تمرین: One Arm Dumbbell Preacher Curl, Single Arm Preacher Curl
سایر نام های این تمرین: جلو بازو پریچر با دمبل تک دست، جلو بازو نشسته دمبل با دستگاه لاری، جلو بازو لاری با دمبل تک دست
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: جلو بازو
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here