1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های فین شنا با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های فین شنا با قیمت روز و خرید اینترنتی

راهنمای خرید فین شنا

مهم نیست یک غواص حرفه ای باشید و یا یک شناگر معمولی، فین های شنا که در بازار می توان آن ها را با نام های دگری همچون: کفش غواصی، باله غواصی، پای غواصی و … نیز جستجو نمود، کمک دهنده اصلی شما در راستای حرکت هرچه سریعتر و قدرتمندتر در زیر آب به جلو می باشد. البته بدون یک فین غواصی نیز شما می توانید در جریان آب حرکت نمایید اما خوب قطعا باید انرژی بیشتری صرف کنید و نهایتا با افزایش میزان تنفس جسمانی خود، زمان شنا و غواصی کمتری برای لذت بردن از دنیای زیر آب خواهید داشت! در ادامه این مطلب با آریافیت همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید فین شنا آشنا نماییم.

انواع مختلفی از فین های غواصی

فین کفشی:

  • مناسب استفاده برای شناگران و غواصانی است که در آب های گرم شنا می کنند و خیلی نیازی به مراقبت از مچ پای خود در برابر سرمای آب ندارند.
  • این نوع از فین های مخصوص شنا در دو مدل سرعتی (تیغه بلند) و قدرتی (تیغه کوتاه) در بازار موجود می باشند.
  • ناگفته نماند امکان استفاده و حرکت با این نوع از فین های غواصی بر روی زمین کمی سخت و دشوار می باشد.

فین بندی:

  • برخلاف مورد قبل، مناسب استفاده برای شنا و غواصی در آب های سرد می باشد.
  • همچون مدل قبل از دو نوع سرعتی و قدرتی با تیغه های بلند و کوتاه برخوردارند.
  • این نوع از محصولات آبی به دلیل داشتن بند و امکان اتصال قوی ان به بوت شنای شما، فین بندی نامیده شده اند.
  • می توان بواسطه همراه داشتن بوت غواصی، به راحتی و بعد از بیرون آمدن از آب بر روی زمین های ناصاف و هموار قدم برداشت.

نکات مهم هنگام خرید فین شنا

انتخاب نوع: اولین نکته در خصوص خرید فین شنا توجه به نوع آن است که برای این منظور شما شناگران و غواصان عزیز بایستی میان دو مدل فین کفشی و بندی یکی را متناسب با شرایط محیطی و همچنین دمای جریان آبی که قرار است وارد آن شوید، انتخاب نمایید.

اندازه و وزن محصول: فین های غواصی در همه حالات بزرگتر از پای شما می باشند اما با این حال شما نیز بایستی به دنبال خرید محصولی باشید که از اندازه ای مناسب با قدرت حرکتی پای شما برخوردار است و سنگینی آن در حین حرکت در آب و شنا کردنتان، کمتر مشکلی را متوجه شما کند! فراموش نکنید فارغ از سایز مناسب یک فین شنا که می توان بصورت بری سایز (Freesize) نیز باشد، چنانچه محصول انتخابی شما بیش از حد اندازه سبک باشد، مانع از سرعت گرفتن شما در زیر آب خواهد شد!

تعیین نوع تیغه: نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب فین شنا توجه به نوع تیغه آن است که برای این منظور ما بطور کلی در بازار با سه نوع تیغه تعبیه شده بر روی فین های غواصی مواجه هستیم که عبارتند از: تیغه های پلاستیکی، تیغه های کانال دار و تیغه های شکاف دار که نوع اولی رایج ترین و ارزان ترین محصول ممکنه در بازار کشورمان است. فراموش نکنید بهتر است با توجه به سطح شناگری و غواصی خود در خصوص انتخاب نوع تیغه فین غواصی تان، تصمیم گیری نمایید.

انتخاب رنگ: برخی از کمپانی های تولید کننده فین های غواصی از رنگ های بخصوصی برای هر یک از سایزهای خود استفاده می کنند و برخی دیگر انتخاب رنگ را صرفا موردی قابل بحث و نظر از سوی مشتریان خود می دانند. به همین خاطر نمی شود بصورت مطلق گفت که انتخاب رنگ در فین های مخصوص شنا بسته به نظر و سلیقه شما دارد؛ زیرا همانطور که گفتیم تعدادی از برندهای مطرح جهانی از استاندارد منحصر به فردی در این زمینه تبعیت می کنند.

قیمت فین شنا:  قیمت فین شنا از چند ده هزار تومان آغاز و تا بالای یک میلیون توان نیز با توجه به کیفیت و نام برندی که آن را طراحی و تولید کرده است، ادامه پیدا خواهد کرد. با این حال توجه داشته باشید از آنجایی که این نوع از محصولات در ارتباط مستقیمی با سطح بهبود عملکرد شما در زیر آب هستند، توصیه می کنیم در حد امکان از خرید محصولاتی ارزان قیمت و بی کیفیت جدا پرهیز نمایید.

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید فین شنا دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با ۲۶ مدل فین شنا زیبا و باکیفیت در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


فین شنا اسپیدو مدل power سایز 37-39 s

فین شنا اسپیدو مدل power سایز 37-39 s

مشخصات

  • ابعاد
    10x5x3 میلی‌متر
  • وزن
    170 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

فین شنا کانکوئست مدل پاور 36_39

فین شنا کانکوئست مدل پاور 36_39

مشخصات

  • ابعاد
    30x18x5 میلی‌متر
  • وزن
    200 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

فین شنا اینتکس مدل 55932

فین شنا اینتکس مدل 55932

مشخصات

  • ابعاد
    400x190x100 میلی‌متر
  • وزن
    750 گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سایز 41 الی 45 می باشد

مشاهده قیمت روز و خرید

فین شنا دست مدل 11

فین شنا دست مدل 11

مشخصات

  • ابعاد
    1x85x130 میلی‌متر
  • وزن
    75 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

فین شنا اسپیدو مدل power 37-39

 فین شنا اسپیدو مدل power 37-39

مشخصات

  • ابعاد
    150x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    800 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

فین شنا اسپیدو مدل قدرتی سایز 39-41

فین شنا اسپیدو مدل قدرتی سایز 39-41

مشخصات

  • ابعاد
    300x150x50 میلی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • سایر توضیحات
    سایز 39-41 می باشد .

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب فین شنا به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای خرید عینک شنا را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست