پول اور به پرس سینه

0
پول اور به پرس سینه
پول اور به پرس سینه

آموزش تمرین پول اور به پرس سینه:

  1. یک هالتر با وزن متناسب با توانایی خود انتخاب کرده و آن را در دست بگیرید. فاصله دست ها از هم به اندازه عرض شانه ها باشد.
  2. هالتر را با آرنج های خم شده در مقابل خود نگه دارید. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با حفظ خمیدگی دست ها و با انجام عمل دم، هالتر را با یک حرکت دایره ای به قسمت بالای سر خود منتقل نمایید.
  4. به آرامی هالتر را از طریق همان مسیر دایره ای رفت، بالا آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید.
  5. هالتر را به صورت مستقیم به سمت بالا پرس کنید. این کار را با باز کردن اؤنج ها انجام دهید. هالتر را پایین آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان با استفاده از دمبل نیز اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پول اور به پرس سینه:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پول اور به پرس سینه با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پول اور به پرس سینه
پول اور به پرس سینه
پول اور به پرس سینه

تصاویر تمرین پول اور به پرس سینه برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پول اور به پرس سینه برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پول اور به پرس سینه برای خانم ها
پول اور به پرس سینه برای خانم ها
پول اور به پرس سینه برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پول اور به پرس سینه
نام انگلیسی تمرین: Rockers (Pullover To Press) Straight Bar
سایر نام های این تمرین: پول اور هالتر به پرس، پول اور به پرس تخت، پول اور هالتر به پرس، پول آور به پرس، راکرز
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: هالتر
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here