1. آریافیت
  2. تمرینات بدنسازی
  3. سینه
  4. پول اور با هالتر دست خم

پول اور با هالتر دست خم

پول اور با هالتر دست خم

آموزش تمرین پول اور با هالتر دست خم:

  1. یک هالتر با وزن متناسب با توانایی خود انتخاب کرده و آن را در دست بگیرید. فاصله دست ها از هم به اندازه عرض شانه ها باشد.
  2. به پشت و به صورت عمودی روی یک میز تخت دراز بکشید. توجه داشته باشید که بدن شما باید با میز زاویه ۹۰ درجه بسازد. همین که شانه های شما روی میز قرار بگیرند کافی است. پاها باید از ناحیه زانو خم شده و روی زمین قرار گرفته باشند. سرتان هم نباید روی میز باشد.
  3. هالتر را با دست های خم شده از ناحیه آرنج روبروی سینه نگه دارید. توجه: دست ها باید از ناحیه آرنج مقداری خم شده باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  4. با حفظ وضعیت خم دست ها و با انجام عمل دم، هالتر را با یک حرکت دایره ای به قسمت بالای سر خود منتقل نمایید. این کار را تا زمانی که در ناحیه سینه احساس کشش کنید، ادامه دهید.
  5. به آرامی و با انجام عمل بازدم، دمبل ها را از طریق همان مسیر دایره ای رفت، بالا آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

اگر با این تمرین آشنایی ندارید، بهتر است از یک فرد دیگر بخواهید که هالتر را در دست شما قرار داده و هنگام اجرای تمرین مواظب شما باشد.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان با استفاده از دمبل نیز اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پول اور با هالتر دست خم:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پول اور با هالتر دست خم با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پول اور با هالتر دست خم
پول اور با هالتر دست خم

تصاویر تمرین پول اور با هالتر دست خم برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پول اور با هالتر دست خم برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پول اور با هالتر دست خم برای خانم ها
پول اور با هالتر دست خم برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پول اور با هالتر دست خم
نام انگلیسی تمرین: Bent-Arm Barbell Pullover
سایر نام های این تمرین: پول اور هالتر خم، پول اور با هالتر، پول اور هالتر دست خم، پول آور هالتر
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: هالتر
سطح تمرین: متوسط

موضوعات مرتبط
سینه
پیشنهاد میکنیم این تمرین‌ها را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
مطالب جدید
فهرست