پل باسن آویزان

0
پل باسن آویزان
پل باسن آویزان

آموزش تمرین پل باسن آویزان:

  1. تسمه های TRX را روی ارتفاع تقریبی ۴۵ تا ۶۰ سانتی‌متری از زمین تنظیم کنید.
  2. به پشت در مقابل تسمه ها روی زمین دراز بکشید به شکلی که پاها درون تسمه های TRX قرار بگیرند و آویزان باشند. دست ها را به صورت کشیده در کنار بدن نگه دارید. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. برای شروع حرکت با کمک گرفتن از پاشنه پاها و فشار آوردن به تسمه ها، باسن را تا جای ممکن بالا بیاورید. یک ثانیه در این وضعیت مکث کنید.
  4. سپس به آرامی باسن را پایین آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار نمایید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

تمرین پل باسن، شکل معمولی این تمرین است.

تمرینات بیشتر برای عضلات باسن در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پل باسن آویزان:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پل باسن آویزان با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پل باسن آویزان
پل باسن آویزان

تصاویر تمرین پل باسن آویزان برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پل باسن آویزان برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پل باسن آویزان برای خانم ها
پل باسن آویزان برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پل باسن آویزان
نام انگلیسی تمرین: Suspended Hip Thrust
سایر نام های این تمرین: پل باسن روی زمین آویزان، باسن خوابیده آویزان، پل باسن روی TRX
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: باسن
تجهیزات: سایر
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here