پروانه با دستگاه

0
پروانه با دستگاه

آموزش تمرین پروانه با دستگاه:

  1. وزن متناسب با توانایی خود را روی دستگاه پروانه انتخاب کرده و ارتفاع صندلی آن را تنظیم کنید. روی صندلی دستگاه نشسته و پشت خود را به پد مخصوص آن تکیه دهید.
  2. دسته های دستگاه را بگیرید. راهنمایی: قسمت بالایی بازوها هنگام گرفتن دسته ها باید با زمین موازی باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. به آرامی و با انجام عمل بازدم، دسته ها را به سمت داخل جمع کنید، این کار را با فشرده کردن عضلات سینه انجام دهید.
  4. یک ثانیه در این حالت مکث کرده و سپس با انجام عمل دم به وضعیت شروع تمرین بازگردید. در این مرحله از تمرین سینه ها باید کاملا کشیده شوند.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت دست ها کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توانید با دستگاه سیم کش و یا کش بدنسازی هم انجام دهید.

یک نوع دستگاه پروانه هم وجود دارد که در آن آرنج های خود را روی پد مخصوص گذاشته و تمرین را اجرا می کنید.

تمرینات کراس اور و فلای سینه با دمبل جایگزین های مناسبی برای این تمرین محصوب می شوند.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پروانه با دستگاه:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پروانه با دستگاه با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پروانه با دستگاه

تصاویر تمرین پروانه با دستگاه برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پروانه با دستگاه برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پروانه با دستگاه برای خانم ها
پروانه با دستگاه برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پروانه با دستگاه
نام انگلیسی تمرین: Butterfly, Pec Deck and Pec Deck Fly
سایر نام های این تمرین: سینه با دستگاه پروانه، فلای با دستگاه پروانه، فلای با دستگاه نشسته، پک دک
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: دستگاه
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here