شکم با جمع کردن زانو

0
شکم با جمع کردن زانو
شکم با جمع کردن زانو

آموزش تمرین شکم با جمع کردن زانو:

  1. به پشت روی زمین دراز بکشید. پاها باید کاملا کشیده و دست ها در کنار بدن قرار بگیرند. کف دست ها باید روی زمین بوده و در تمام طول تمرین نباید حرکتی داشته باشند. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. به آرامی و با انجام عمل بازدم، زانوهایتان را به سمت سینه جمع کنید. در پایان این بخش از تمرین باید زانو های شما نزدیک سینه قرار گرفته باشند. راهنمایی: برای به حداکثر رسیدن تاثیر این تمرین روی عضلات شکم، هنگام اجرای این بخش از حرکت عضلات شکم خود را منقبض کنید.
  3. یک ثانیه وضعیت انقباض عضلات شکم را حفظ کرده و با انجام عمل دم به آرامی پاها را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این حرکت در واقع شکل دیگری از تمرین کرانچ معکوس می باشد.

برای سخت تر شدن این تمرین می توانید از وزنه های مخصوص پا یا دستگاه سیم کش کمک بگیرید. این حرکت را می توان روی میز تخت هم اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات شکم در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

شکم با جمع کردن زانو
شکم با جمع کردن زانو

تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

شکم با جمع کردن زانو برای خانم ها
شکم با جمع کردن زانو برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: شکم با جمع کردن زانو
نام انگلیسی تمرین: Bent-Knee Hip Raise
سایر نام های این تمرین: شکم با جمع کردن زانو روی زمین، پول این
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: شکم
تجهیزات: فقط بدن
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here