1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های تشک بادی با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های تشک بادی با قیمت روز و خرید اینترنتی

خرید اینترنتی تشک بادی

خوابیدن بهترین کار دنیا است به شرطی که از ابزار مناسبی برای انجام آن برخوردار باشید تا بتوانید ساعات آرامش بخشی را به ذهن و جسم خود استراحت داده و به هنگام برخاستن خود از آمادگی و سرحالی قابل توجهی برخوردار شوید؛ اولین چیز برای تجربه یک خواب خوب استفاده از یک تشک مناسب است و همانطور که می دانید امروزه تشک ها دارای تنوع مدلی فراوانی هستند که یکی از آن ها تشک های بادی می باشد. تشک های بادی امتحان پس دادند و تنها کافی است شما تصمیم نهایی تان را بگیرید تا همه چیز را آریافیت جهت خرید تشک بادی برایتان مهیا سازد.

انواع تشک های بادی

مدل مسافرتی

  • این نوع از تشک ها به جهت اندازه و وزنی که دارند از قابلیت استفاده خوبی در سفرهای دور و دراز شما عزیزان برخوردار هستند.
  • معمولا جنس آن ها از PVC با روکشی از جنس برزنت است
  • از دوام و کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
  • همچنین اغلب تشک های بادی مسافرتی از نوع تک نفره می باشند.

مدل معمولی

  • تشک های بادی قابل استفاده در منازل و یا محیط های کاری جهت استراحت روزانه در این دسته قرار می گیرند.
  • این مدل از تشک ها هم بصورت تک نفره و هم بصورت دو نفره طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است.
  • مدل های این نوع از تشک ها می تواند دارای طرح و یا بصورت موازی در نظر گرفته شده باشد.
  • توجه به ابعاد تشک و میزان وزن قابل تحمل محصول از جمله نکاتی است که علاقه مندان به خرید این مدل از تشک ها باید به آن توجه نمایند.

مدل چند کاره

  • همانطور که از نام این نوع از تشک بادی مشخص است، می توان از آن در زمینه های گوناگونی استفاده نمود.
  • از جمله قابلیت های قابل توجه خرید تشک های بادی چند کاره استفاده از آن ها همچون مبل های راحتی بادی می باشد.
  • طراحی انعطاف پذیر این دسته از تشک ها سبب می شود تا بتوانید از آنان در چند حالت مختلف پشتی دار و خمیده استفاده کنید.

مدل آب

  • اگر می خواهید از تشک بادی خود در محیط های مرطوب و یا در داخل استخر استفاده نمایید، تنها بایستی به سراغ خرید این مدل از محصولات بروید.
  • تشک های بادی قابل استفاده بر روی آب از جنس PVC عالی ساخته می شوند.
  • تولید کنندگان از انواع و اقسام طرح های فانتزی برای ساخت این مدل از تشک ها استفاده می کنند.
  • این مدل از محصولات می توانند تک نفره و یا دو نفره بوده و با سایبان یا بدون آن برایتان تولید شده باشند.

نکات مهم هنگام خرید تشک بادی

انتخاب نوع

نخستین نکته در خصوص خرید تشک بادی توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب اطلاعات مغتنمی را در خصوص هر یک از انواع این نوع از تشک های راحتی برایتان متذکر شده ایم که شما عزیزان بایستی با توجه به زمینه مصرفی و نوع نیاز خود اقدام به انتخاب و سپس خرید هر مدلی که پسندیده اید، نمایید.

تک نفره یا دو نفره

دومین نکته در انتخاب تشک بادی توجه به ظرفیت یا همان تک نفره و دو نفره بودن محصول است که این نکته نیز مجددا مربوط به انتخاب و نوع نظر شما خریداران عزیز می شود. فراموش نکنید در صورت تمایل به خرید یک تشک دو نفره از جهات گوناگون بخصوص قیمت و کیفیت بایستی آن را با مدل های تک نفره اش قیاس کرده و در صورت مناسب بودن شرایط اقدام به خرید محصول بادی مورد نظرتان کنید.

ابعاد تشک

هیچ فرقی نمی کند دنبال یک تشک بادی تک نفره باشید و یا ار مدل دو نفره آن برای خود استفاده نمایید؛ مهم این است که از ابعاد تشک و تناسب آن با قد خود و دیگر نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند، اطمینان حاصل نمایید. در ضمن توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید تشک بادی مدنظرتان به بزرگی و کوچکی فضایی که قرار است از محصولتان در آن استفاده کنید نیز گوشه چمی داشته باشید!

حداکثر وزن قابل تحمل

تشک های بادی معمولا بادوام هستند و می توانند تا وزن زیادی را بر روی خود تحمل کنند که البته طریقه نشستن، دراز کشیدن و بلند شدن از محصول نیز بسیار بر روی این خصیصه آنان تاثیرگذار است. با این حال اما هر تشکی طبق استانداردهای جامع و نظر تولید کننده اش می تواند تا میزان وزن مشخصی را بر روی خود تحمل کند که توجه به عدد آن در هنگام خرید این مدل از تشک ها بایستی برایتان بسیار اهمیت داشته باشد.

جنس تشک و رویه آن

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید و انتخاب تشک بادی توجه به جنس تشک و رویه آن است که عمدتا از نوع PVC با روکش مخمل و یا جیر ضد تعرق می باشد. منتهای مراتب باز شما در هنگام خریدتان به جنس و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت تشک انتخابی تان دقت داشته باشید. فراموش نکنید که از هر نوع تشک بادی نمی توانید در محیط های آبی و مرطوب استفاده کنید؛

از دیگر موارد مرتبط با این نکته بایستی به درزهای کاملا پرس شده و بدون نشت دور تا دور تشک اشاره داشت که در این خصوص نیز توصیه می کنیم خودتان وارد عمل شده و حسابی از نبود پارگی و دوختگی های جانبی بر روی بدنه تشک خود اطمینان حاصل نمایید.

انتخاب رنگ و طرح

تشک های بادی امروزه در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. اینکه رنگ و طرح تشک شما چه باشد، موضوعی است که بسته به سلیقه و نظر شخصی خودِ شما خریداران گرامی دارد اما اگر پیشنهاد ما را می خواهید بهتان توصیه می کنیم تشک هایی را خریداری کنید که با رنگ دیگر وسایل کناری آنان در تناسب باشد و یک هارمونی شکلی و رنگی جذاب را برایتان ایجاد نماید.

قیمت تشک بادی

تمامی موارد گفته شده در این مطلب از سوی آریافیت از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت تشک بادی محسوب می شوند. یادتان باشد در هنگام خریدتان حتما از وجود پمپ باد، کیف قابل حمل، تجهیزات جانبی برای تعمیرات جزئی تشک، تعداد دریچه های مخصوص باد کردن محصول، وزن کلی کالا و … اطلاع حاصل کرده و ترجیحا تشکی را خریداری کنید که از برندی خوشنام تولید شده و دارای گواهی استاندارد و ضمانت نامه معتبر است.

راهنمای نگهداری از محصول به نقل آریافیت

  • بهتر است برای حفظ کیفیت و دوام کارایی تشک بادی خودتان هم که شده از پریدن و راه رفتن بر روی آن در هر سن و سال و وزنی که هستید، خودداری نمایید.
  • همیشه تشک خود را در نقاطی از محل زندگی و یا کار خود قرار دهید که عاری از هرگونه مواد نوک تیز و جسم سخت باشد.
  • از نزدیک کردن تشک به وسایل گرمایشی همچون بخاری و قرار دادن ان در معرض مستقیم نور خورشید پرهیز نمایید.
  • هیچگاه بر روی تشک خود سیگار نکشید و مواظب باشید تا هیچ جسم داغی بر روی آن نیافتد و به بدنه تشکتان نیز نزدیک نشود!
  • اگر از پمپ های بادی هوشمند استفاده می کنید که هیچ اما اگر از پمپ های بادی دستی برای باد کردن تشک خود بهره گیری بعمل می آورید، بایستی حواستان باشد تا تشک را بیش از حد ممکنه باد نکنید؛
  • همیشه حواستان باشد که بدنه تشک باید با لمس دستان شما کمی به داخل فرو رود؛ در غیر صورت باد تشک زیاد و در صورت استفاده طولانی مدت از آن دچار پارگی و خرابی می شود.
  • حتما از تجهیزات مخصوص پنچرگیری جهت جلوگیری از نشت بیشتر باد داخلی محصول استفاده نموده و از هر نوع چسبی برای این منظور بهره گیری نکنید که موجب ایجاد خوردگی جنس بدنه آن می شود.
  • در صورت ایجاد خرابی سنگین بر روی تشک خود، دلسرد نشده و سریعا مراتب مشکل خود را با نمایندگی فروش محصول در میان بگذارید

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید تشک بادی دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با ۲۶ مدل تشک بادی باکیفیت و استاندارد در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


تشک بادی پاویلو مدل تری تک کد 67603

تشک بادی پاویلو مدل تری تک کد 67603

مشخصات

  • ابعاد
    188x99x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2900 گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • نوع
    یک نفره
  • سایر توضیحات
    تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تری تک کد 67603 در طراحی خود از تکنولوژی های روز دنیا در محصولات بادی بهره گرفته است. تکنولوژی «تری تک» (Tritech) یک متریال رویه 3 لایه است که در برابر فشارهای ناشی از وزن، خمش، کشش و جنبش تست شده است و استحکام و دوام بالایی را از خود نشان می دهد و در عین حال در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است.فناوری «آی-بیم» (I-Beam Construction) مربوط به شیوه طراحی و ساخت تشک های بادی بست وی است که راحتی و آسایش بی بدیلی را در تشک های بادی بست وی به ارمغان می آورد. ساختار آی-بیم نوعی الگوی طراحی در تخت های بادی است که در آن، تشک، برآمدگی ها و فرو رفتگی های بدن شخص را در حالت خوابیده کاملا به شکلی منحصر به فرد، با توجه به بدن هر فرد، به خود جذب می کند و راحتی مطلوب و بهینه ای را برای هر کسی که به دنبال خواب راحت روی تشک بادی است، ارائه می دهد. در این ساختار، پارتیشن های داخلی تشک با وزن بدن تغییر شکل نمی دهند و در همه حال ثابت می مانند. همچنین وزن بدن به طور مساوی در تمام سطح بستر هوا توزیع می شود، حتی زمانی که چندین نفر به طور همزمان روی گوشه ای بنشینند.این ساختار داخلی در تشک مانند فنرهای پاکتی عمل می کند و بیشترین جذب و حمایت را از خمیدگی های بدن و ستون فقرات هنگام دراز کشیدن بر روی تشک ایجاد می کند. همچنین باعث می شود که شکل طبیعی بدن و ستون فقرات بر روی آن حفظ شود و بتوان خوابی آرام و راحت را بر روی آن تجربه کرد. ستون های نگهدارنده ی داخلی تشک بادی یک نفره پاویلو موجب افزایش استحکام و تحمل فشار بالا در این محصول شده است.بدنه ی تشک بادی یک نفره پاویلو از جنس پی وی سی دولایه است که در درازمدت و استفاده مداوم شکل خود را از دست نمی دهد و همیشه در فرم اولیه خود باقی می ماند. رویه تشک بادی یک نفره پاویلو از جنس جیر می باشد و دارای برجستگی های موج مانند است که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در هنگام استراحت نه تنها گودی کمر را پر می‌کنند بلکه به کمک این برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌ها گردش هوا انجام می‌ گیرد و مانع تعریق بیش از حد بدن می شود. جنس کناره های تشک بادی یک نفره بست وی نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد که زیبایی خاصی به تشک می بخشد.برای استفاده از این تشک بادی می بایست از پمپ دستی یا برقی استفاده نمود. میزان باد تشک نیز به اندازه ی دلخواه می باشد که می توان با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شد و نسبت به نیاز آن را تنظیم کرد. تخلیه هوای این تشک با استفاده از دریچه تخلیه هوای مخصوصی که در آن تعبیه شده است، بسیار سریع و آسان انجام می شود و جمع آوری آن را در سریع ترین زمان مقدور می سازد.ویژگی های بارز محصول:- سطح خواب مواج برای تعدیل دما- طراحی فنر مانند محکم- دارای حجم و وزن کم برای حمل آسان

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری آلوا مدل Z-197

تشک بادی سفری آلوا مدل Z-197

مشخصات

  • ابعاد
    28x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • جنس
    پلی‌اورتان
  • نوع
    پلی اورتان ترموپلاستیک با پارچه نایلونی ریپ استاپ
  • سایر توضیحات
    نکته: حتما قبل از باد کردن از بسته بودن کامل دریچه بالا تشک بر روی بالشت مطمئن شوید. سپس جهت باد کردن می‌بایست ابتدا دریچه پایین تشک باز شود و سپس کف پا به صورت کامل به صورت موازی با عرض تشک روی پمپ مکانیکی قسمت مستطیلی برجسته پایین تشک قرارگیرد، و سپس شروع به پا زدن نمایید، زیرا در غیراینصورت تشک باد نخواهد شد. با 50 ثانیه گذاشتن و برداشتن کف پا روی پمپ مکانیکی تشک باد خواهد شد.ابعاد بسته بندی تشک جمع شده: 30x13x13 سانتیمتروزن بسته بندی: 800 گرمتحمل وزن : تا 150 کیلیوگرمابعاد تشک باد شده: 190×69 سانتیمتر، 10 سانتیمتر ارتفاع تشک و 14 سانتیمتر ارتفاع بالشت ابعاد باد نشده: 80×240 سانتیمترلوازم همراه: سه عدد چسب شفاف (جهت سوراخ شدن احتمالی با اشیاء برنده)، ساک همراه، کش جمع کننده دور تشک

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری یک نفره مدل FEWA Comfort

تشک بادی سفری یک نفره مدل FEWA Comfort

مشخصات

  • ابعاد
    195x58x7 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • جنس
    نایلون
  • نوع
    TPU

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64765N.P

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64765N.P

مشخصات

  • ابعاد
    203x152x25 سانتی‌متر
  • وزن
    4800 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل مواج

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل مواج

مشخصات

  • ابعاد
    183x76x10 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64101

تشک بادی یک نفره اینتکس مدل 64101

مشخصات

  • ابعاد
    191x99x25 سانتی‌متر
  • وزن
    136 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64756N

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64756N

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی

تشک بادی سفری مدل کمپینگ و کوهنوردی

مشخصات

  • ابعاد
    30x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    790 گرم
  • جنس
    پلی‌اورتان
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت استفاده در هر نوع آب و هواییدارای بالشمقاوم در برابر نفوذ آبعدم نیاز به پمپ باددارای کیف حملمناسب برای 1 نفروزن 790 گرمابعاد بسته بندی تشک 30x10x10 سانتی مترابعاد تشک در حالت باد نشده 240×80 سانتی مترابعاد تشک در حالت باد شده 200×65ارتفاع تشک در حالت باد شده 8 سانتی مترارتفاع بالشت در حالت باد شده 15 سانتی متر

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی بست وی مدل 67388

تشک بادی بست وی مدل 67388

مشخصات

  • ابعاد
    188x99x22 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    PVC

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی بست وی مدل 67391

تشک بادی بست وی مدل 67391

مشخصات

  • ابعاد
    191x137x22 سانتی‌متر
  • وزن
    5500 گرم
  • جنس
    PVC
  • سایر توضیحات
    پمپ باد برقی متصل به تشک بادی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی بست وی مدل 67393

تشک بادی بست وی مدل 67393

مشخصات

  • ابعاد
    203x152x32 سانتی‌متر
  • وزن
    6 گرم
  • جنس
    PVC
  • سایر توضیحات
    تحمل وزن 295 کیلوگرم می باشددارای پمپ برقی متصل به تشک بادی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری SUNSHINE مدل ۰۱

تشک بادی سفری SUNSHINE مدل ۰۱

مشخصات

  • ابعاد
    185x74x13 سانتی‌متر
  • وزن
    2400 گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001

تشک بادی پاویلو مدل تویین کد 67001

مشخصات

  • ابعاد
    188x90x22 سانتی‌متر
  • وزن
    2600 گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • نوع
    یک نفره
  • سایر توضیحات
    تشک بادی یک نفره پاویلو مدل تویین کد 67001 در طراحی خود از تکنولوژی «کویل بیم» (Coil Beam Construction) بهره می برد که مانند فنرهای پاکتی عمل می کند و بیشترین جذب و حمایت را از خمیدگی های بدن و ستون فقرات هنگام دراز کشیدن بر روی تشک ایجاد می کند. این ساختار در تشک پاویلو باعث می شود که شکل طبیعی بدن و ستون فقرات بر روی آن حفظ شود و بتوان خوابی آرام و راحت را بر روی آن تجربه کرد. ستون های نگهدارنده ی داخلی تشک بادی یک نفره پاویلو موجب افزایش استحکام و تحمل فشار بالا در این محصول شده است.بدنه ی تشک بادی یک نفره پاویلو از جنس پی وی سی دولایه است که در درازمدت و استفاده مداوم شکل خود را از دست نمی دهد و همیشه در فرم اولیه خود باقی می ماند. رویه تشک بادی یک نفره پاویلو از جنس جیر می باشد و دارای برجستگی های موج مانند است که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و در هنگام استراحت نه تنها گودی کمر را پر می‌کنند بلکه به کمک این برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌ها گردش هوا انجام می‌ گیرد و مانع تعریق بیش از حد بدن می شود. جنس کناره های تشک بادی یک نفره بست وی نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد که زیبایی خاصی به تشک می بخشد.برای استفاده از این تشک بادی می بایست از پمپ دستی یا برقی استفاده نمود. میزان باد تشک نیز به اندازه ی دلخواه می باشد که می توان با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شد و نسبت به نیاز آن را تنظیم کرد. تخلیه هوای این تشک با استفاده از دریچه تخلیه هوای مخصوصی که در آن تعبیه شده است، بسیار سریع و آسان انجام می شود و جمع آوری آن را در سریع ترین زمان مقدور می سازد.لازم به ذکر است که این تشک دارای عرض 99 سانتی متر است و در مقایسه با مدل پاویلو ایربد جی آر تویین با عرض 76 سانتی متر، دارای ابعادی بزرگ تر است و برای افراد با وزن بیشتر و اندام عریض تر مناسب تر است.ویژگی های بارز محصول:- سطح خواب مواج برای تعدیل دما- طراحی فنر مانند محکم- دارای حجم و وزن کم برای حمل آسان

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی مدل ماشین کد 111

تشک بادی مدل ماشین کد 111

مشخصات

  • ابعاد
    143x95x43 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • جنس
    PVC

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64106

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64106

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 64146

تشک بادی اینتکس مدل 64146

مشخصات

  • ابعاد
    191x99x25 سانتی‌متر
  • وزن
    3900 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 64757

تشک بادی اینتکس مدل 64757

مشخصات

  • ابعاد
    191x99x25 سانتی‌متر
  • وزن
    1700 گرم
  • جنس
    PVC

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64141

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64141

مشخصات

  • ابعاد
    191x99x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2900 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 68950

تشک بادی اینتکس مدل 68950

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x22 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64108

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 64108

مشخصات

  • ابعاد
    191x137x25 سانتی‌متر
  • وزن
    3400 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 64756

تشک بادی اینتکس مدل 64756

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x25 سانتی‌متر
  • وزن
    1886 گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • نوع
    بادی
  • سایر توضیحات
    تشک بادی اینتکس تولید و طرح جدید سال 2022 دارای تحمل وزن تا 136 کیلوگرم می باشد. برای باد کردن این محصول از یکی از پمپ باد استفاده نمایید.توجه داشته باشید که باید تا 80 درصد از حجم تشک باد شود. لطفا از باد زدن بیش از حد خودداری نمایید.

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری کد 1001

تشک بادی سفری کد 1001

مشخصات

  • ابعاد
    140x99x43 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    PVC

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل NP64756

تشک بادی سفری اینتکس مدل NP64756

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x25 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    PVC
  • نوع
    بادی

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64758

تشک بادی سفری اینتکس مدل 64758

مشخصات

  • ابعاد
    191x137x25 سانتی‌متر
  • وزن
    3250 گرم
  • جنس
    PVC
  • نوع
    بادی
  • سایر توضیحات
    تشک بادی اینتکس با رویه جیر ضد تعریق مناسب برای مسافرت و استفاده در منزل و یا بر روی آب می باشد.توجه داشته باشید که برای باد کردن این محصول باید از پمپ باد های مخصوص استفاده نمایید و تشک را تا حدی که چروک های سطح آن صاف شود باد نمایید و از باد زدن بیش از حد خودداری نمایید.لازم به ذکر است که برای استفاده بهینه از این محصول بهتر است آن را تا 80 درصد باد نمایید.

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 64103NP

تشک بادی اینتکس مدل 64103NP

مشخصات

  • ابعاد
    152x203x25 سانتی‌متر
  • وزن
    3900 گرم
  • جنس
    جیر

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی اینتکس مدل 64791

تشک بادی اینتکس مدل 64791

مشخصات

  • ابعاد
    191x76x15 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم

مشاهده قیمت روز و خرید

تشک بادی سفری کد naabsell

تشک بادی سفری کد naabsell

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تشک بادی ماشین
  • مخصوص صندلی عقب
  • جنس PVC
  • تحمل وزن تا 150 کیلوگرم
  • سبک و کم حجم / اشغال فضای کم
  • بسیار نرم و انعطاف پذیر
  • قابل استفاده بر روی کلیه خودرو های ایرانی و خارجی
  • وسیله ای کاربردی برای استراحت و یا خواب بزرگسالان و کودکان در مسافرت، استخر، کمپ و…
  • قابل استفاده در چادر های مسافرتی
  • هر پکیج شامل:
  • تشک بادی سرتاسری در زیر پایی صندلی عقب برای تعادل تشک
  • 2 عدد بالشت
  • 1 پمپ باد فندکی
  • رویه جیر ضد تعریق
  • ساک حمل و نقل
  • ابعاد تشک: 134x86x45cm
  • ابعاد بالشت: 41x25cm
  • مشخصات پمپ باد:
  • دارای پمپ باد برقی فندکی خودرو
  • ولتاژ ورودی: DC12v
  • قدرت: 75w
  • ابعاد
    134x86x45 سانتی‌متر
  • وزن
    2000 گرم
  • جنس
    PVC

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب تشک بادی به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای خرید تلمبه دستی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست