جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا

0
جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا
جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا

آموزش تمرین جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا:

  1. دستگاه سیم کش را طوری تنظیم کنید که پولی و قلاب در بالاترین قسمت آن قرار بگیرد. یک دسته معمولی یا خم را به پولی متصل نمایید.
  2. یک میز تخت را روبروی دستگاه سیم کش و پولی آن قرار داده و به پشت روی آن دراز بکشید. به طوری که سر شما نزدیک دستگاه قرار بگیرد.
  3. دسته متصل به دستگاه سیم کش را گرفته و آن را جلوی خود نگه دارید. دست ها باید کاملا صاف و کشیده باشند. راهنمایی: کف دست ها باید به سمت بالای سر باشند. این وضعیت شروع حرکت است.
  4. به آرامی دسته را به سمت صورت خود خم کنید. این کار را با خم کردن آرنج ها انجام دهید. راهنمایی: حرکت تنها توسط آرنج ها صورت می گیرد. در تمام طول تمرین قسمت بالایی بازوها باید ثابت باشد.
  5. یک ثانیه در وضعیت انقباض مکث کرده و سپس دسته را به وضعیت شروع تمرین بازگردانید. این کار را با راست کردن آرنج ها انجام دهید.
  6. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار نمایید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توانید به صورت تک دست ها انجام دهید. برای این کار دسته تکی را به پولی متصل کرده و با یک دست تمرین را اجرا کنید.

تمرین جلو بازو سیم کش ایستاده تک دست یک جایگزین مناسب برای این تمرین محسوب می شود.

تمرینات بیشتر برای عضلات جلو بازو در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا
جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا

تصاویر تمرین جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا برای خانم ها
جلوبازو خوابیده با سیم کش از بالا برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: جلو بازو خوابیده با سیم کش از بالا
نام انگلیسی تمرین: High Cable Curls
سایر نام های این تمرین: جلو بازو سیم کش از بالا خوابیده، جلوبازو با سیم کش از بالا دراز کشیده، جلوبازو سیم کش از بالا روی میز
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: جلو بازو
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: متوسط

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here