اسکات روی زانو

0
100
اسکات روی زانو
اسکات روی زانو

آموزش تمرین اسکات روی زانو:

  1. هالتر را در ارتفاع مناسب روی پایه مخصوص اسکات تنظیم کنید. پشت هالتر زانو بزنید. برای راحتی بیشتر و عدم اعمال فشار اضافی روی زانوها، یک پد نرم زیر آن ها قرار دهید. زیر هالتر رفته به شکلی که میله در قسمت عقبی شانه‎های شما قرار بگیرد. هالتر را از روی پایه های آن بلند کنید. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. در حالی که سرتان به سمت جلو است، به سمت عقب پایین آمده تا زمانی که باسن شما با عضلات ساق پا برخورد کند.
  3. به آرامی به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار نمایید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توانید بدون استفاده از هالتر نیز اجرا نمایید.

شکل سخت تر این تمرین به این شکل است که بعد از نشستن روی پاها و هنگام بازگشت، بپرید و تمرین را به اسکات معمولی تبدیل کنید.

تمرینات بیشتر برای عضلات باسن در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین اسکات روی زانو:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین اسکات روی زانو با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

اسکات روی زانو
اسکات روی زانو

تصاویر تمرین اسکات روی زانو برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین اسکات روی زانو برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

اسکات روی زانو برای خانم ها
اسکات روی زانو برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: اسکات روی زانو
نام انگلیسی تمرین: Kneeling Squat
سایر نام های این تمرین: اسکوات روی زانو، اسکات زانویی، اسکات روی دو زانو، اسکات نشسته
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: باسن
تجهیزات: هالتر
سطح تمرین: متوسط

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here