1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی

کوهنوردی بدون همراه داشتن وسایل ایمنی مربوط به این رشته و همچنین کمی وسایل و مواد خوراکی برای قدری استراحت در ارتفاعات تازه صعود کرده به آن ها عملا لطفی ندارد و هر چقدر هم که خودتان را پشت ارزش های ورزشی این رشته پنهان کنید، قطعا باز راضی نخواهید شد! کوله کوهنوردی تنها وسیله ای است که اگر به درستی موفق به انتخاب آن شوید، دنیایی از لذت و امنیت را برایتان مهیا می کند. امروزه خرید کوله پشتی کوهنوردی با وجود انواع و اقسام مدل ها و همچنین برندهای وارد شده در این زمینه، کمی سخت و پیچیده شده است که اگر کمی حوصله کنید و در ادامه این مطلب با آریافیت همراه شوید، به نکات مهمی در این خصوص دست پیدا خواهید کرد.

آشنایی با انواع کوله های مخصوص کوهنوردی

  • کوله های روزمره: کوله های روزمره از آن دسته بَک پَک هایی هستند که مناسب انجام یک سفر کوهنوردی مهیج در بازه زمانی 1 تا 3 روزه هستند. از این دسته کوله معمولا برای کوهنوردان مبتدی و تازه وارد به این رشته ورزشی استفاده می شود و حجم آنان نیز چیزی بین 30 تا 50 لیتر می باشد.
  • کوله های مسافرتی کوتاه مدت: این دسته از کوله پشتی های کوهنوردی از پرفروش ترین های دنیا بحساب می آیند که با توجه به ظرفیت 50 تا 80 لیتری خود، می توانند برایتان به اندازه 3 تا 5 روز وسایل راحتی و مورد نیازتان را حمل نمایند. ناگفته نماند اغلب کوهنوردان برای صعودهای تابستانی خود از این دسته محصولات استفاده می کنند.
  • کوله های مسافرتی بلند مدت: کلا اگر با بک پکی مواجه شدید که دارای ظرفیتی بالغ بر 70 لیتر بود، بدانید که آن کوله مناسب انجام سفرهای بلند مدت است و می توانید تا دلتان می خواهید از جیب ها و فضاهای مختلف آن استفاده کرده و وسایل مورد نیاز سفری با مدت زمان بیش از 5 روز را در داخل آن جای دهید.

نکات مهم هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی

  • جنس کوله پشتی: اولین نکته ای که هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است که در واقع بیانگر عمر و ماندگاری کوله برای شما کوهنوردان عزیز می باشد. امروزه شما می توانید با کوله های کوهنوردی مختلفی که از جنس های گوناگون نظیر: چرم، پلاستیک، پلی استر، پارچه، برزنت، نایلون و غیره تولید شده اند، در بازار ایران مواجه شوید و بسته به مزایا و همچنین سلیقه شخصی خود اقدام به خرید یک کدام از آن ها کنید.
  • اندازه کوله: نکته دوم مربوط به اندازه کوله پشتی کوهنوردی است که باید در خرید خود حتما به آن توجه لازم را داشته باشید تا خدایی ناکرده در طول مسیر کوهپیمایی تان دچار مشکلات جسمانی نشوید؛ اندازه کوله برخلاف باور مردم که باید با توجه کل قد افراد در نظر گرفته شود، تنها باید در تناسب کافی با میزان اندازه نیم تنه بالایی شما کوهنوردان عزیز باشد تا مانع از وارد شدن فشار بیش از حد بر روی ستون فقراتتان شود. البته فراموش نکنید در حال حاضر کوله های مختلفی در بازار موجود می باشد که به راحتی می توانید اندازه کلی آن ها را متناسب با قد و قامت نیمه تنه بالایی خود تغییر دهید.
  • وزن محصول: سومین موردی که در پروسه انتخاب و خرید کوله پشتی کوهنوردی باید آن را مدنظر خود قرار دهید، وزن کوله و همچنین میزان تحمل وزن آن است که در واقع نشان دهنده قدرت محصول انتخابی شما در حمل مواد و وسایل مورد نیازتان است. یادتان باشد وزن نهایی یک کوله از مجموع وزن خام (اولیه) و وزن تک تک وسایلی است که در داخل آن و یا در رویه بیرونی آن بصورت آویزان متصل شده اند، حاصل می شود و در اصل شما باید در طول مسیرتان این وزن نهایی را حمل کنید.
  • ظرفیت داخلی: ظرفیت داخل کوله ها بر حسب لیتر بیان می شود و همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم، کوله پشتی های کوهنوردی جهت صعودهای مختلف روزانه، کوتاه مدت و یا بلند مدت از ظرفیت ها و حجم های مختلفی برخوردار هستند و به همین خاطر شما باید با توجه به سبک کوهنوردی و همچنین میزان وسایل همراه خود در هر بار کوهنوردی، اقدام به خرید یک کوله با حجم و یا همان ظرفیت مناسب برای خود کنید.
  • بندهای قابل تنظیم: کاری به این که برخی از کوله ها دارای دو بند و برخی دیگر تنها از یک بند متصل به بدنه محصول برخوردار هستند، نداریم و تنها توصیه می کنیم همواره به سراغ خرید کوله ای باشید که دارای بندهای قابل تنظیم چه در بخش سینه ای و چه در کمری و همچنین بندهای پُشتی باشد تا شما بتوانید با راحتی بیشتری موفق به حمل کوله در مسیرهای پر پیچ و خم کوه ها شوید.
  • نحوه بسته شدن: مورد دیگری که در خرید کوله پشتی کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید، نحوه بسته شدن جیب های مختلف آن است که یا بصورت زیپی با زیپ های فوق العاده محکم و قدرتمند طراحی شده است و یا جیب های آن بصورت بندی بسته می شوند. در نوع اول شما می توانید در صورت بسته بودن زیپ ها مطمئن شوید که از اول مسیر تا پایان راه تمامی وسایلتان در داخل کیف قرار دارد و شاید تنها کمی جای آن ها بر اثر تکان های ناشی از حرکتتان تکان خورده باشد؛ اما خوب در نوع کوله های بندی نیز نباید از فاکتور زیبایی آن غافل شد!
  • اسکلت بَک پَک: از ساختار درونی یا همان اسکلت بندی باید گفت که کوله به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: کوله هایی با اسکلت بیرونی، کوله هایی با اسکلت داخلی و کوله های فاقد اسکلت که نوع اول مناسب صعودهای بلند مدت با حمل وسایل سنگین و فراوان است و نوع دوم مخصوص صعودهای کوتاه مدت و نوع آخر نیز بیشتر مناسب کوهپیمایی و انجام طبیعت گردی های روزمره می باشد. فراموش نکنید این اسکلت به کار رفته در کوله ها است که سبب کاهش فشار و استقرار درست ستون فقرات شما در هنگام بالا و یا پایین آمدن از کوه خواهد شد.
  • لایه تنفسی: وجود لایه تنفسی در قسمت پُشتی کوله ها از دیگر فاکتورهای مهم و اساسی در خرید آنان است. یادتان باشد که کوهنوردی یک رشته ورزشی متحرک با میزان تعرق بسیار شدید است که اگر کوله شما از این لایه های توری که جهت عبور و مرور راحت تر هوا به نواحی خیس و عرق کرده شما برخوردار نباشد، قطعا مشکلات عدیده ای را برایتان به وجود خواهد آورد. ناگفته نماند وجود قسمت های تهویه ای در کوله هایی با اسکلت بیرونی خیلی اهمیت ندارد؛ زیرا ساختار اسکلت بندی آنان به نحوی است که به خودیِ خود سبب ایجاد فاصله میان کوله با نواحی پشتی شما خواهد شد.
  • جیب های کوله: یک کوله کوهنوردی می تواند از جیب های بسیار زیاد و متفاوتی برخوردار باشد تا هر کوهنوردی بتواند از آن ها متناسب با نوع نیاز خود استفاده کند. برای این منظور پیشنهاد می کنیم که حتما به تعداد و همچنین میزان فضای جیب های داخلی و خارجی تعبیه شده بر روی کوله مورد نظرتان توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که اغلب کوله پشتی ها از یک نوار کلیه بند نیز برخوردارند و حتی بر روی این نوار هم دارای دو جیب کوچک هستند.
  • قابلیت حمل کیسه خواب: چنانچه از آن دسته کوهنوردانی هستید که در هر سفر خود اقامتی حداقل یکی دو شب در دل طبیعت را پشت سر می گذارید، توصیه می کنیم از کوله هایی استفاده کنید که دارای جیب مخصوص حمل کیسه خواب می باشند تا به این طریق بتوانید با راحتی بیشتری کیسه خواب مورد نظر خود را حمل کرده و به وقت نیاز از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است وجود محفظه مخصوص کیسه خواب سبب آزاد بودن هر دو دست شما در طول مسیر کوهنوردی تان خواهد شد.
  • کیف کمری: برخی از کوله پشتی های کوهنوردی مجهز به یک کیف کمری کوچک نیز هستند که سبب می شود شما بتوانید وسایل مهم و ضروری خود را که نیاز به دسترسی فوری به آن ها در طول مسیر پیدا خواهید کرد را در داخل این کیف کوچک و مقاوم جای دهید. فراموش نکنید که استفاده از این کیف نه تنها در کوهنوردی بلکه به عنوان یک کیف کمری نیز می تواند فواید زیادی برای استفاده های روزمرگی تان داشته باشد. همچنین کوهنوردان می توانند با قرار دادن کوله اصلی خود در کمپینگ های مخصوص این رشته، بصورت کاملا سبک به ادامه مسیر خود بپردازند.
  • نقاط حمل لوازم: اصولا کوهنوردان حرفه ای برای هر بار صعود خود نیاز به کسری لوازم جانبی همچون: تبر یخ شکن، عصای کوهنوردی، بیلچه و سایر مواردی از این دست دارند که برای همراه داشتن و حمل آنان باید به دنبال خرید کوله ای با نقاط متصل کننده شوند که هم از کارابین اضافه برخوردار هستند و هم دارای حلقه های تقویتی همچون بند کفش ها برای اتصال محکم تر لوازم می باشند.
  • دسترسی آسان به محتویات کوله: یکی از اصلی ترین شرط های مناسب بودن یک کوله پشتی کوهنوردی، وجود دسترسی آسان به محتویات و تمام وسایلی است که در جیب اصلی آن قرار داده شده است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید کوله پشتی هایی بروید که دارای منافذی برای دسترسی به قسمت های بالایی، میانی و همچنین پایینی کوله داشته باشد و سبب شود تا شما بدون کمترین زمان معطلی و بهم ریختن تمام کوله تان به وسیله مورد نظرتان دست پیدا کنید.
  • موارد جانبی: جیب مخصوص لپ تاپ، تقسیم بندی جیب ها، نوع زیپ و یا بند تعبیه شده بر روی کوله، محفظه مخصوص قرارگیری مخزن آب، رنگ و طرح ظاهری کوله، جیب مخفی، قابلیت شستشو، پوشش ضدآب و مقاوم در برابر ضربه و کلی دیگر از موارد اینچنینی از جمله امکانات جانبی موجود در کوله ها هستند که صد البته بر روی قیمت نهایی آن ها نیز موثر خواهند بود.
  • قیمت کوله پشتی کوهنوردی: بی اغراق ما در این مطلب شما را با تمامی موارد مهمی که بر روی قیمت کوله پشتی کوهنوردی تاثیر گذار هستند، آشنا کردیم و اکنون این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و همچنین نوع نیاز و سبک کوهنوردی تان اقدام به خرید یک کوله مناسب با سایز و همچنین توان جسمانی تان شوید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید کوله پشتی کوهنوردی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 23 کوله پشتی کوهنوردی ارزان، باکیفیت و محبوب  را برای شما آماده کرده‌ایم. این کوله پشتی‎های کوهنوردی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری کد DCP400 به همراه کیف دوشی

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری کد DCP400 به همراه کیف دوشی

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    59x35x25 سانتی‌متر
  • وزن
    850 گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    بست
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی به حجم 65 لیتر با قابلیت افزایش حجم به میزان 65 لیتر دارای دو جیب زیپی در قسمت جلویی کوله پشتی دارای دو جیب در دو طرف کوله جهت حمل وسایل و یا بطری نوشیدنی دارای یک جیب زیپی در قسمت پایینی کوله پشتی جهت حمل کفش و یا سایر وسایل دارای یک جیب مخفی در قسمت کلاهی کوله پشتی دارای دو جیب زیپی در قسمت بند کمری کوله
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • سایر توضیحات
    دارای دو بند کولی جهت استفاده به صورت تک بند و دو بندی دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    18×31×57 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • حجم داخلی
    65 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه زیپی جهت قرار دادن وسایل کوه نوردی و سفردارای یک جیب زیپی در قسمت جلویی کولهدارای دو جیب زیپی جهت قرار دادن بطری نوشیدنی در دو طرف کوله
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک دسته از جنس نوار الگانس جهت حمل به صورت دستیدارای دو بند کولی جهت استفاده به صورت تک بندی یا دو بندی
  • سایر توضیحات
    دارای یک دسته از جنس نوار الگانس جهت حمل به صورت دستیدارای دو بند کولی جهت استفاده به صورت تک بندی یا دو بندیدارای ابر و آستر با کیفیت در سر تا سر کوله پشتی جهت افزایش مقاومت و ایستاییدارای پارچه ضد آبدارای نوار و قفل مخصوص حمل کیسه خواب و پتو و … در قسمت کف کوله پشتیدارای نوار و سگگ مخصوص در دو طرف کوله پشتی جهت حمل کاپشن, عصا, پتو و …مناسب جهت کوهنوردی , باشگاه , سفر و کمپینگ

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری مدل ضدآب کد GG1402

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری مدل ضدآب کد GG1402

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    25x40x80 سانتی‌متر
  • وزن
    1200 گرم
  • حجم داخلی
    70 لیتر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • تعداد جیب خارجی
    نه عدد
  • نحوه حمل
    پوشیدنی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری دیوتر مدل FUTURA AIR TREK 60+10

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری دیوتر مدل FUTURA AIR TREK 60+10

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    76x34x26 سانتی‌متر
  • وزن
    2150 گرم
  • حجم داخلی
    70 لیتر
  • جنس
    پلی‌آمید
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • مناسب برای لپ‌تاپ‌های
    17 اینچ و بزرگتر
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    دو عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • حجم داخلی سایز بزرگ
    70 لیتر
  • ابعاد خارجی سایز بزرگ
    85x40x28 سانتی‌متر
  • وزن سایز بزرگ
    2150 گرم
  • ابعاد خارجی سایز متوسط
    70x40x15 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری مدل ضدآب کد de1402

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری مدل ضدآب کد de1402

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    80x40x26 سانتی‌متر
  • وزن
    1200 گرم
  • حجم داخلی
    70 لیتر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    پوشیدنی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری مدل 09

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری مدل 09

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    63×18×36 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نحوه حمل
    رودوشی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل C198

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل C198

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    18x36x60 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • حجم داخلی
    65 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    صفر
  • توضیحات جیب
    دارای یک جیب بزرگ جلوی محصولدارای دو جیب کناری برای قمقمهدارای یک فضای اصلی بزرگ با تودوزی تمام آستر
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    چهار عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو بند کوله پشتی ابر دوزی شده طبی عرق گیردارای دو دسته در بالای کوله پشتی
  • سایر توضیحات
    دارای برزنت ضد آب مقاومدارای تودوزی تمام آستردارای زیپ های رواندارای بندهای مقاومدارای شکم بند

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری طرح ارتشی کد 1193

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری طرح ارتشی کد 1193

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    20x30x60 سانتی‌متر
  • وزن
    745 گرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک جیب بزرگ زیپی جهت قرار دادن وسایل اصلی دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی کوله دارای یک جیب پاکتی برچسب دار در قسمت جلویی کوله دارای یک جیب زیپی در قسمت جلویی کوله دارای دو جیب پاکتی در دو طرف کوله جهت قرار دادن بطری نوشیدنی و سایر وسایل
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی دارای دو بند دوشی جهت حمل به صورت کوله
  • سایر توضیحات
    دارای دو نوار قفل دار جهت قرار دادن پتو ، زیرانداز و…. در قسمت بالای کوله دارای دو نوار قفل دار جهت قرار دادن پتو ، زیرانداز و…. در قسمت پایینی کوله

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری مدل W-P NEW 2023 فنردار

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری مدل W-P NEW 2023 فنردار

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    54x35x20 سانتی‌متر
  • وزن
    1250 گرم
  • حجم داخلی
    50 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    پنج عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل تاکتیکال APP-173 چهار جیب

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل تاکتیکال APP-173 چهار جیب

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    40x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری مدل KH-9252

کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری مدل KH-9252

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    28×29×49 سانتی‌متر
  • وزن
    1100 گرم
  • حجم داخلی
    40 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل ab409

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل ab409

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    50x37x30 سانتی‌متر
  • وزن
    980 گرم
  • حجم داخلی
    65 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    کش
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یه جیب برای قرار دادن کفش
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای نوار مخصوص حمل پتو ، کیسه خواب و زیراندازمجهز پد تهویه در پشت کوله پشتی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فری نایت مدل FK0393

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فری نایت مدل FK0393

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    22x32x80 سانتی‌متر
  • وزن
    165 گرم
  • حجم داخلی
    56-75 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    هفت عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • اقلام همراه
    کاور باران

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی مدل کاترپیلار 50 لیتری

کوله پشتی کوهنوردی مدل کاترپیلار 50 لیتری

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60x17x35 سانتی‌متر
  • وزن
    680 گرم
  • حجم داخلی
    50 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • توضیحات جیب
    محفظه های آن شامل یک جیب بزرگ و اصلی، یک جیب با سایز کوچک تر، یک جیب رویی، یک جیب افقی و کوچک روی کوله، دو جیب عمودی برای قرار دادن وسایل کوچک و ضروری، دو جیب توری و کشسان در دو طرف کوله برای قرار دادن بطری یا قمقمه، می باشد
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی برساد مدل +Bb 103 tactical

کوله پشتی کوهنوردی برساد مدل +Bb 103 tactical

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    – سانتی‌متر
  • وزن
    1300 گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • تعداد جیب داخلی
    سه عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 20 لیتری مدل حمله

کوله پشتی کوهنوردی 20 لیتری مدل حمله

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    44x16x28 سانتی‌متر
  • وزن
    230 گرم
  • حجم داخلی
    20 لیتر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • تعداد جیب داخلی
    سه عدد
  • نحوه حمل
    آویزی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فری نایت مدل FK0399

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فری نایت مدل FK0399

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    22x28x77 سانتی‌متر
  • وزن
    1250 گرم
  • حجم داخلی
    56-75 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 90 لیتری مدل کلاسیک کد 021

کوله پشتی کوهنوردی 90 لیتری مدل کلاسیک کد 021

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    30x50x90 سانتی‌متر
  • وزن
    1100 گرم
  • حجم داخلی
    90 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 36 لیتری مدل تاکتیکال کد GAF Hunting

کوله پشتی کوهنوردی 36 لیتری مدل تاکتیکال کد GAF Hunting

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • حجم داخلی
    36 لیتر
  • جنس
    آلمینیوم
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فیرو پلاس مدل FP020

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فیرو پلاس مدل FP020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    60x35x30 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • حجم داخلی
    60 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل MSK

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل MSK

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    20×35×60 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته از جنس بدنه و ابری و دسته دیگر از نوار 2.5 سانتی متری تولید شده است

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری مدل NEW THE WAY

کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری مدل NEW THE WAY

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    10x29x41 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • حجم داخلی
    18 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    سه عدد
  • تعداد جیب داخلی
    دو عدد
  • توضیحات جیب
    جیب بیرونی: دو جیب کشی و یک پیب زیپ دار – جیب داخلی: یک جیب ساده و یک کیسه زیپ دار
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قابلیت جمع شدن جهت حمل راحت

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 42 لیتری مدل Beltly

کوله پشتی کوهنوردی 42 لیتری مدل Beltly

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    20×35×60 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • حجم داخلی
    42 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی به حجم 42لیتر دارای یک جیب در جلوی کوله پشتی دارای دو جیب در دو طرف کوله جهت حمل وسایل یا بطری نوشیدنی
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک جفت بندپشت جهت حمل تک بندی یا دوبندی دارای یک دسته ضخیم ابردار از جنس بدنه دارای یک دسته نواری با عرض 2.5 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    دارای بند قفلی ثقل کمر جهت کاش فشار از شانه ها دارای دو جفت بند سگگ دار زیر و روی بندپشت کوله برای حمل کیسه خواب و… دارای پد ضدتعریق دارای دو بست قفلی در دو طرف کوله برای حمل عصا،کاپشن و…

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی فورکلاز 50 لیتری مدل  MT100 EASYFIT

کوله پشتی کوهنوردی فورکلاز 50 لیتری مدل  MT100 EASYFIT

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    سه عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری مدل FUTURA PRO کد 0077

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری مدل FUTURA PRO کد 0077

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    30x17x50 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • حجم داخلی
    45 لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • اقلام همراه
    کاور ضد باران

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری مدل AV

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری مدل AV

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    26x45x80 سانتی‌متر
  • وزن
    1100 گرم
  • حجم داخلی
    75 لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    بست
  • تعداد جیب خارجی
    نه عدد
  • نحوه حمل
    کمری
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • اقلام همراه
    یک جفت جوراب کوهنوردی باکیفیت و فری سایز برند پرواز

مشاهده قیمت روز و خرید

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل CT1400

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل CT1400

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    20x34x55 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته ساده برای آویزان کردن کوله و یک دسته ابردوزی شده برای حمل آسان کوله با دست

مشاهده قیمت روز و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک کوله پشتی کوهنوردی باکیفیت و کاربردی انتخاب کرده و در سفرهای خود از آن استفاده کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست