1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های یخچال مسافرتی با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های یخچال مسافرتی با قیمت روز و خرید اینترنتی

راهنمای خرید یخچال مسافرتی

امروزه وسایل سفری بسیار مدرن و کاربردی با پیشرفت تکنولوژی و دستیابی کمپانی های فعال در حیطه طراحی و تولید تجهیزات مسافرتی به بازار عرضه شده اند که بی شک یکی از محبوب ترین آنان برای اهل سفر و ماجراجویی های طولانی مدت یخچال های مسافرتی بحساب آورده می شوند. این مدل از یخچال ها در حقیقت با اندازه و وزنی مناسب جهت استفاده شما مسافران عزیز چه در داخل خودرو و چه در محیط های کمپینگی طراحی شده و از نحوه استفاده و کارایی بسیار آسانی نیز برخوردار هستند. با ما در ادامه این مطلب از آریافیت همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در ارتباط با خرید یخچال مسافرتی آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید یخچال مسافرتی

مشخصه های ظاهری

نخستین نکته در خصوص خرید یخچال مسافرتی توجه به مشخصات ظاهری محصول است که در اصل شامل ابعاد خارجی و همچنین وزن اولیه آن می شود. برای این منظور یادتان باشد بایستی با در نظر گرفتن میزان کوچکی و یا بزرگی فضای خود چه در داخل خودرو و چه در داخل چادر مسافرتی تان به فکر خرید یک یخچال مناسب برای سرد و یا گرم نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی های دلخواهتان نمایید.

ناگفته نماند منظور ما از وزن اولیه؛ یعنی وزن یخچال بدون محتویات داخلی اش که یقینا با پُر کردن طبقات و فضای داخلی محصول وزن آن نیز برایتان به مراتب بیشتر خواهد شد و به همین سبب بایستی به وزن نهایی محصول انتخابی تان که از مجموع وزن مواد خوراکی و وزن اولیه آن بدست می آید، توجه نمایید.

جنس بدنه و عایق داخلی

مورد دوم در انتخاب یخچال مسافرتی مربوط به جنس بدنه محصول و همچنین عایق درونی آن می شود. امروزه معمولا از پلاستیک و یا کائوچو برای پوشش بیرونی یخچال ها استفاده می کنند که البته توجه به این موضوع یک امر کاملا سلیقه ای بوده و شما اهل گردش و سفر ایران می توانید از مدل هایی با بدنه ای فلزی و یا فولادی نیز استفاده کنید.

منتهای مراتب توجه داشته باشید که جنس بدنه یخچال سفری شما از هرچه که باشد، باید مقاوم در برابر ضربه و ایده آل در برابر نفوذ دمای محیط بیرون محصول به داخل آن باشد. در این خصوص نیم نگاهی به لایه های عایقی که در داخل یخچالتان به کار رفته است نیز داشته باشید و از این حیث آن را به خوبی بررسی نمایید.

میزان گنجایش یخچال

این نکته نیز بسته به نیاز شما در طول سفرتان به انواع و اقسام مواد غذایی و همچنین نوشیدنی های گوناگون دارد. با این حال خیالتان راحت باشد که امروزه تقریبا یخچال های مسافرتی با ظرفیت های داخلی جورواجوری طراحی و به بازار عرضه می شوند که شما باید با در نظر گرفتن انتظارات و حجم مواد خوراکی که همواره از آن ها در طول سفرتان استفاده می کنید، خریدتان را کلید زنید. ناگفته نماند میزان گنجایش یخچال های کوچک و مناسب سفر نیز با واحد لیتر اندازه گیری و بیان می شود.

قابلیت سرمایش و گرمایش

اگر فکر کرده اید که تنها از یخچال های مسافرتی باید برای حفظ سرما و یا نگه داشتن مواد غذایی در دماهای پایین استفاده نمایید؛ باید بگوییم سخت در اشتباه هستید! زیرا امروزه مدل های بسیاری در بازار وجود دارد که ضمن حفظ و سالم نگه داشتن مواد غذایی تان در دماهای پایین خود می توانند بسته به میل و سلیقه شما برخی از مواد خوراکی تان را گرم نیز نگه دارند.

معمولا این مدل از یخچال ها دارای دو قسمت کاملا تفکیک شده از هم هستند که از یکی برای گرم نگه داشتن و از دیگری برای سرد کردن مواد غذایی و همچنین نوشیدنی های مورد علاقه تان می توانید استفاده نمایید. فراموش نکنید که برای داشتن چنین محصولاتی بایستی کمی بیشتر خرج کنید.

نورپردازی داخلی

حواستان به بخش نورانی داخل یخچالتان نیز باشد. با اینکه یخچال شما به نسبت یخچال های خانگی و صنعتی از اندازه و وزن به مراتب کمتری برخوردار است اما به هر حال باید از یکسری استانداردهای رایج جهانی برخوردار باشد که داشتن لامپ د داخل محفظه آن و روشن شدنش به هنگام باز کردن درب یخچال از اولویت های اصلی برایتان بحساب آورده می شود.

امکانات جانبی

وجود صفحه نمایشگر بر روی درب و یا بدنه یخچال، قابلیت دسترسی سریع به محتویات آن، مکان مخصوص نوشیدنی ها، امکان تنظیم انرژی مصرفی یخچال، داشتن LED های مختلف برای آگاهی شما از شرایط دستگاه و … از جمله موارد جانبی هستند که باید در خرید و انتخاب یک یخچال مسافرتی ایده آل به آن توجه داشته باشید.

ناگفته نماند برخی از یخچال ها از قابلیت تنظیم مود انرژی مصرفی نیز برخوردارند که این موضوع می تواند برای تمام کسانی که قصد استارت زدن یک سفر طولانی مدت را کرده اند، بسیار حائز اهمیت باشد. امکان ذخیره سازی انرژی نیز از دیگر امکاناتی است که توصیه می کنیم محصول انتخابی تان از آن برخوردار باشد.

میزان صدا

در انتخاب یخچال مسافرتی خود به میزان صدای ناشی از روشن بودن آن نیز اهمیت دهید. البته امروزه بیشتر یخچال های امروزی به دلیل ساخت مردن و پیشرفته خود از کمترین میزان صدای ممکنه برخوردار هستند اما با این باز توصیه می کنیم نسبت به صدای دستگاه که بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود، بی تفاوت نباشید!

سهولت در حمل و نقل

از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم در انتخاب و خرید یخچال مسافرتی توجه به قابلیت حمل و نقل آسان محصول است. تقریبا تمامی یخچال های مسافرتی از دسته هایی مستحکم و متصل به بدنه خود برخوردارند و این در حالی است که برخی دیگر از بندهایی شانه ای جهت جا به جایی آسان خود نیز برخوردارند. یادتان باشد قرار نیست یخچال شما تنها در خودرو و یا چادر محل اقامتتان باشد و گهی لازم است در تمام طول پیاده روی در سفرتان آن را با خود همراه سازید، پس به این نکته توجه خاصی از خود نشان دهید.

قیمت یخچال مسافرتی

قیمت یخچال مسافرتی با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، جنس بدنه، میزان گنجایش داخلی، برند تولید کننده، امکانات جانبی و دیگر مواردی از این دست تعیین می شود. با این حال یادتان باشد وجود گارانتی و قابلیت اتصال سهل و آسان به منابع برق شهری و خودرو از جمله نکات کلیدی در انتخاب و خرید اینگونه از وسایل مسافرتی بحساب می آید. سعی کنید همواره محصول انتخابی تان را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید.

راهنمای نگهداری از یخچال مسافرتی

  • همواره سعی کنید با خاموش نمودن دستگاه و پی شاز آغاز سفرتان اقدام به تمیز کردن تمامی قسمت های داخلی و خارجی آن نمایید.
  • هیچگاه بیشتر از حجم داخلی یخچال مسافرتی خود در آن از مواد خوراکی و نوشیدنی استفاده نکنید.
  • با اینکه بدنه اغلب این مدل از وسایل مسافرتی از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است اما باز بهتر است حواستان را در این خصوص بیشتر جمع کنید.
  • همیشه در بازه سرمایشی و یا گرمایشی یخچال خود از آن استفاده کنید.
  • هرگز مواد غذایی خود را بدون بسته بندی در داخل یخچال قرار ندهید.

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید یخچال مسافرتی دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با برترین مدل‌های یخچال مسافرتی باکیفیت و استاندارد در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


یخچال سفری مدل coolbaby

یخچال سفری مدل coolbaby

مشخصات

  • ابعاد
    26x24x36 سانتی‌متر
  • وزن
    3500 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری باریکو مدل آلیسا

یخچال سفری باریکو مدل آلیسا

مشخصات

  • ابعاد
    24x23x34 سانتی‌متر
  • وزن
    1100 گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری کلترونیک مدل KB 3714 N

یخچال سفری کلترونیک مدل KB 3714 N

مشخصات

  • ابعاد
    45x35x49 سانتی‌متر
  • وزن
    5500 گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سرمایش و گرمایش ، ایده آل برای کمپینگ، مسافرت و خرید ، ظرفیت (ظرفیت ناخالص): حداکثر 28 لیتر ، برای همه بطری های استاندارد 0.75 / 1.0 / 1.5 لیتری ،خنک شدن یکنواخت توسط فن یکپارچه ، حداکثر تا 18 درجه سانتیگراد خنک می شود. زیر دمای محیط ، سیستم سرمایش/گرمایش Peltier قدرتمند و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ، عملکرد صرفه جویی در انرژی (ECO Save) ، روکش پلاستیکی دو جداره مقاوم با عایق بندی با کیفیت بالا ، لاستیک مخصوص آب بندی در درب باعث کاهش تراکم می شود ، دسته تاشو ، درب قابل جابجایی ف محتویات جعبه: شامل کابل اتصال 12 ولت برای ماشین / ماشین و کابل اتصال 230 ولت ، منبع تغذیه:- اتصال آداپتور برق: DC 12 V، 52/48 W- اتصال آداپتور برق: AC 220-240 V، ~ 50/60 هرتز، 68/63 W، 8.5 W (حالت ECO)

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال کمپینگ استنلی مدل Adventure Outdoor Cooler

یخچال کمپینگ استنلی مدل Adventure Outdoor Cooler

مشخصات

  • ابعاد
    46x40x50 سانتی‌متر
  • وزن
    6000 گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    بسیار مقاوم قابلیت استفاده به عنوان میز یا صندلی وقتی درب آن بسته است دارای دریچه ی تخلیه دارای دو دستگیره بسیار مقاوم بدون نشتیفوم های عایق بندی استفاده گردیده در این جعبه به نسبت سایر محصولات مشابه 3 برابر قدرت بیشتری داشته و تا 38 درصد باعث افزایش میزان خنک نگه داشتن میشود.دارای قابلیت نگهداری 21 قوطیبدنه سبکنگه داری یخ تا 4-3 روز ! مناسب برای سفر و کمپینگ های طولانیحجم 28.3 L

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری کومکس مدل Military ice tank

یخچال سفری کومکس مدل Military ice tank

مشخصات

  • ابعاد
    45.8×35.4×50.2 سانتی‌متر
  • وزن
    4200 گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس : بدنه پلاستیک بهداشتی PPقفل و لولا پلاستیک ABS بسیار مقاومدارای عایق حرارتی PS برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانیسایز : طول 44.5 ، عرض 32 و ارتفاع 35.5 سانتحجم 30 لیترساخت کرهزمان نگهداری بین 8 الی 16 ساعت، بسته به منجمد بودن مواد غذایی و یا نگهداری با مقدار یخ مناسبسبک و با کیفیتی متفاوتدارای بند برای حمل آسانترطراحی زیبا و منحصربفرددارای عایق داخلی از جنس پلی‌اورتانپایه نگهدارنده موبایل تعبیه شده بر روی دربدارای دستگیره در بالای درقابل شستشو

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری سراب مدل LI 60 گنجایش 60 لیتر

یخچال سفری سراب مدل LI 60 گنجایش 60 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    65x40x45 سانتی‌متر
  • وزن
    7500 گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری سنکور مدل SCM3224

یخچال سفری سنکور مدل SCM3224

مشخصات

  • ابعاد
    45x36x49 سانتی‌متر
  • وزن
    8500 گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • نوع
    ظرفیت یخچال : 24 لیتر – در دو حالت سرمایش و گرمایش
  • سایر توضیحات
    کلاس انتشار نویز D ، مصرف انرژی سالانه : 94 کیلووات ساعت ، قدرت 230 ولت + 12 ولت ، سطح سر و صدا : 57 دسی بلاین یک کولر ماشین با حجم 24 لیتر میباشد که شما را شگفت زده خواهد کرد. با ظرفیت عالی 24 لیتری و ابعاد داخلی جادار، می توانم شش بطری PET با حجم 1.5 لیتر یا پنج بطری 2 لیتری PET را با درب بسته نگه دارم. این عدد واقعاً خوبی است . این یخچال سفری دارای دو حالت گرمایش و سرمایش میباشد .نه تنها خنک می کند ، بلکه گرم می کند. با این گزینه می توانید در هر آب و هوایی از این وسیلهبسیار عالی استفاده کنید! می‌تواند تا 16 درجه سانتی‌گراد زیر دمای محیط خنک کند یا تا 60 درجه سانتی‌گراد گرم کند . اگر غذا را برای جابجایی یا تهیه یک جشن فوق‌العاده گرم نگه دارد ، عملکرد گرمایش عالی است! دارای عایق باکیفیت که تمام سرما یا گرما را در داخل بدون هیچ نشتی نگه می دارد، شما به سرعت به استفاده از این در بسیاری از راه های مفید عادت خواهید کرد، و همچنین برنامه در حال اجرا را با یک LED رنگی روشن می کند . به لطف حالت ECO، می توانم در مصرف برق صرفه جویی کند . این یخچال مقدار زیادی در مصرف برق صرفه جویی می کند ، حتی اگر ساعت های زیادی کار کرده باشد . به راحتی می تواند در ماشینی با اتصال 12 ولت یا هر جایی با پریز 230 ولت کار کند . هر دو کابل برق طولانی هستند، بنابراین همیشه می تواند جایی که شما نیاز دارید باشد ! چه تابستان چه زمستان باشد کارایی مناسب دارد .مردم از همان نگاه اول مرا دوست خواهند داشت! سنکور را با یک روکش مشکی ظریف ساخته است و جیب های کاربردی در اطراف دور این وسیله وجود دارد. می توانید از آن برای غذاهایی استفاده کنید که نیازی به سرما ندارند و نیازی نیست به فکر نیاز به کیسه دیگری باشید! یک قطعه ضروری نیز یک دسته جامد بزرگ است که انتقال بی دردسر و راحت را تضمین می کند حتی اگر که کاملاً بارگیری شده باشد. بسته شدن هوشمند ایمنی را تضمین می کند.هنگام جابجایی، این یخچال تا حد امکان به صورت ایمن طراحی شده است . درب فقط زمانی باز می شود که دسته به درستی تا شده باشد تا فقط باز نشود. در صورت باز بودن درب آن را با یک بلوک پلاستیکی محکم می کنم تا به دست کودکان یا بزرگسالان آسیبی نرسد.توابع و خواص : طراحی مدرن با ظرفیت 24 لیتر حالت ، سرمایش و گرمایش ، 3 جیب کاربردی در جلو و دو طرف، برای نگهداری وسایل سفر ، برای استفاده در ماشین و خانه (منبع تغذیه دوگانه 12/230 ولت) ، LEDهای سبز/قرمز نشان دهنده سرد شدن یا گرم شدن ، دسته بزرگ برای حمل آسان ، اتصال به پریز 12 ولت (فندک ماشین) / پریز برق 230 ولت ، حالت ECO با برق 230 ولت (سرد شدن با رسیدن به دمای 12 درجه سانتیگراد متوقف می شود) ، دارای محفظه نگهداری برای شش بطری پت 1.5 لیتری یا پنج بطری 2 بطری های PET لیتری با درب بسته ، تا 16-18 درجه سانتی گراد زیر دمای محیط خنک می شود ، سیستم بسته شدن دوگانه ایمنی ف درب فقط زمانی باز می شود که دستگیره به سمت پایین کج شده باشد ، بلوک پلاستیکی روی درب بالا، درب باز نمی تواند سقوط کند و به دست آسیب برساند ، سیستم تهویه با عمر طولانی موتور بدون برس ، عایق با کیفیتابعاد و مشخصات : ورودی برق 60 وات ، طول سیم برق 12 ولت: 2 متر ، طول سیم برق 230 ولت: 1.8 متروزن: 8 کیلوگرم

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری کومکس مدل Military ice tank

یخچال سفری کومکس مدل Military ice tank

مشخصات

  • ابعاد
    44.5x32x35.5 سانتی‌متر
  • وزن
    3500 گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس : بدنه پلاستیک بهداشتی PPقفل و لولا پلاستیک ABS بسیار مقاومدارای عایق حرارتی PS برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانیسایز : طول 44.5 ، عرض 32 و ارتفاع 35.5 سانتحجم 23 لیتر.ساخت کرهزمان نگهداری بین 8 الی 16 ساعت، بسته به منجمد بودن مواد غذایی و یا نگهداری با مقدار یخ مناسبسبک و با کیفیتی متفاوتدارای بند برای حمل آسانترطراحی زیبا و منحصربفرددارای عایق داخلی از جنس پلی‌اورتاندارای دستگیره در بالای درقابل شستشو

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری مدل 371226 بسته 4 عددی

یخچال سفری مدل 371226 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    24.5×7.5×11.5 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • سایر توضیحات
    دستورالعمل استفاده:هنگام برداشتن بطری، ابتدا از بطری های داخلی شروع کنید و بطری های بیرونی را به سمت داخل حرکت دهید.مقاوم در برابر دما از -30 درجه سانتیگراد تا +70 درجه سانتیگراد است.

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری کلمن مدل Soft Cooler 9 Can کد F2022

یخچال سفری کلمن مدل Soft Cooler 9 Can کد F2022

مشخصات

  • ابعاد
    24x17x26 سانتی‌متر
  • وزن
    580 گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع
    یخچال سفری
  • سایر توضیحات
    دارای استاندارد FDA-یک جیب زیپ دار در جلو-دارای ظرفیت 7.5 لیتری-رویه ای از جنس پلی استر-دو جیب توری در کناره های کیف-بند دوشی برای حمل و نقل راحت-دارای یک ظرف پلاستیکی درون کیف-دارای یک جیب توری داخلی روی درب-حفظ دمای 5 الی 15 درجه به مدت حداکثر 9 ساعت-عایقی با خواص ضد میکروبی برای جلوگیری از بو، قارچ و کپک-فضایی مناسب برای قرار دادن 9 عدد قوطی نوشیدنی یا آب معدنی کوچک.

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری مدل SWITCH 4L CAR.HOME Fridge

یخچال سفری مدل SWITCH 4L CAR.HOME Fridge

مشخصات

  • ابعاد
    17x24x27 سانتی‌متر
  • وزن
    1594 گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری باسئوس مدل CRBX01

 یخچال سفری باسئوس مدل CRBX01

مشخصات

  • ابعاد
    36×27.5×29 سانتی‌متر
  • وزن
    3500 گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • سایر توضیحات
    عملکرد دوگانه یخچال و گرم کن | منبع انرژی: برق شهری یا فندکی ماشین | امکان نگه داری از لوازم آرایشی و عطریات در یخچال | قابل استفاده در ماشین و محل کار

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری باسئوس مدل Acxbw 6L

یخچال سفری باسئوس مدل Acxbw 6L

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x33 سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • سایر توضیحات
    باکس لوازم آرایشی و بهداشتینگهداری از لوازم آرایشی در محیط‌های گرم سبب خراب شدن آن‌ها می‌شود. مثلا در تابستان‌ها که گرمای هوا زیاد است معمولا لوازمی مانند رژ لب، ماسک پوست و عطریات شروع به نرم شدن و خراب شدن می‌کنند. همین موضوع هم سبب می‌شود که خیلی‌ها این لوازم را داخل یخچال نگهداری کنند. از همین رو مینی یخچال بیسوس هم به دلیل کوچک و کم جا بودن گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به یک باکس نگهداری لوازم آرایشس بهداشتی است.ابعاد و ظرفیت مینی یخچالبرای اینکه بتوانیم مواد غذایی را داخل این دستگاه قرار دهیم اول از همه باید از کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن مطمئن شویم. بیسوس سردکن برقی Igloo Mini Fridge را با ماده ABS سازگار با مواد غذایی ساخته است. این ماده بویی ایجاد نمی‌کند و در دماهای بالا و پایین بسیار مقاوم است. ظرفیت گرمکن بیسوس ACXBW برابر با 6 لیتر است که پاسخ‌گوی استفاده روزمره شما خواهد بود. اگر این عدد خیلی برایتان ملموس نیست باید بگوییم که 6 لیتر در واقع یعنی شما می‌توانید 12 قوطی 330 میلی لیتری نوشیدنی داخل یخچال نگه دارید.ارتفاع یخچال تنها 30 سانتی متر است و مناسب قرار دادن زیر میز، داخل قفسه و حتی روی میز می‌باشد. به علاوه شما می‌توانید تا 80 کیلوگرم وسیله را روی این یخچال بگذارید. برای جلوگیری از افتادن وسایل یک پد سیلیکونی هم درداخل پک موجود است.بی سر و صدا کار کنید :سر و صدای یخچال چیزی نیست که در محیط کار با مطالعه قابل تحمل باشد. به همین دلیل بیسوس تمام تلاش خود را کرده تا نویز یخچالش را پایین بیاورد و به مقدار کم 30db برساند. این میزان صدا یعنی اندکی بیشتر از صدای نفس کشیدن و کمتر از صدایی که در محیط آرام کتابخانه ها به گوش می رسد. پشت بدنه یخچال یک کلید قرار گرفته که با حرکت دادن آن می‌توانید حالت Silent Mode یا بی صدای آن را فعال کنید.

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال کمپینگ ایستکول مدل TM-919-150DC

یخچال کمپینگ ایستکول مدل TM-919-150DC

مشخصات

  • ابعاد
    58x54x108 سانتی‌متر
  • وزن
    36000 گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    – گنجایش یخچال: 160 لیتر- گنجایش کل به لیتر: 95 لیتر- عمق: 58 سانتی‌متر- تعداد طبقات: 3 عدد- تعداد طبقات درب: 4 عدد- استفاده از گاز R134a- قابلیت کارکرد با پنل های خورشیدی- قابلیت کارکرد با باتری خودرو- درب محدب- پایه قابل تنظیم- قابلیت تنظیم دما- میزان صدا 38 دسی بل- سیستم روشنایی داخل یخچال- مصرف انرژی بهینه (گروه کم مصرف)- دارای جامیوه‌ای و طبقات جدا شونده- مناسب برای مناطق بدون دسترسی به خطوط برق سراسری- شناسه کالا: 2901334700490

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری کاداک مدل Premium 12 2020

یخچال سفری کاداک مدل Premium 12 2020

مشخصات

  • ابعاد
    19x29x29 سانتی‌متر
  • وزن
    330 گرم
  • جنس
    PVC
  • سایر توضیحات
    داشتن جنس PVC بادوامجلوگیری از نشت مایعاتعایق برودتی از جنس فومدارای ظرفیت 12 عدد قوطیدارای یک دستگیره روی درب و بند دوشی برای جابه جایی

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space 8L New Pack

یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space 8L New Pack

مشخصات

  • ابعاد
    42x33x33 سانتی‌متر
  • وزن
    3500 گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مشخصات ظاهری :یخچال رومیزی و گرم کن Baseus Zero Space Refrigerator CRBX01 به اندازه 8 لیتر ظرفیت دارد این یعنی می توانید 8 قوطی نوشابه 330 میلی لیتری را داخل آن جا دهید. 3.5 کیلوگرم وزن آن است و ابعادش 36 در 27.5 در 29 سانتی متر می باشد. بدنه این یخچال از جنس پلاستیک مقاوم ABS بوده و طراحی آن به سبک ژاپنی است. پایه های یخچال چوبی و شیشه درب یخچال مات است اما با این وجود محتویات داخل یخچال قابل رویت می باشد. بالای یخچال یک دستگیره چرمی قرار دارد تا جا به جایی آن آسان تر گردد. منبع تغذیه این محصول برق شهری می باشد. توان یخچال 60 وات می باشد و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است. داخل پک محصول، یک کابل 1.5 متری برق معمولی، یک کابل 1.5 متری فندکی ماشین و دفترچه راهنما قرار داده شده است.بی سر و صدا کار کنید!بر خلاف برخی یخچال های مشابه، این دستگاه، سر و صدای کمی ایجاد می کند. مقدار صدای تولید شده توسط آن در محیط آزمایشگاهی توسط سازنده اندازه گیری شده و صدای تولید شده توسط دستگاه، مقداری کمتر از 28 دسی بل به دست آمده است. این یعنی اندکی بیشتر از صدای نفس کشیدن و کمتر از صدایی که در محیط آرام کتابخانه ها به گوش می رسد.کنترل دما و کاهش برفک با پردازنده دقیق :یک پردازنده نیمه رسانا در ساخت این یخچال به کار گرفته شده است که با محاسبات دقیقی که انجام می دهد، می تواند در روز و شب، تفاوت دمایی با محیط بیرون، برای خنک کردن یا گرم کردن را ایجاد کند، تولید برفک را کاهش دهد و در نهایت طعم غذاهای داخل یخچال را تازه نگه دارد.لایه ایزوله ضخیم برای حفظ دمای یخچال :بدنه این یخچال، به طرز مناسبی فرم داده شده و از داخل بدنه لایه ای ضخیم مانند یک حلقه دور تا دور آن را فراگرفته است که مانع از تبادل دمایی دستگاه با محیط بیرون می شود و آن را تا حد زیادی ایزوله می کند به این ترتیب ضمن حفظ دمای درونی، طعم غذاهای داخل یخچال کمتر دچار تغییر می شود.

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری جی پاس مدل GRF63043

یخچال سفری جی پاس مدل GRF63043

مشخصات

  • ابعاد
    25x20x25 سانتی‌متر
  • وزن
    220 گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمامی خودروها

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری مدل coolbaby

یخچال سفری مدل coolbaby

مشخصات

  • ابعاد
    35x25x33 سانتی‌متر
  • وزن
    4000 گرم
  • جنس
    پی وی سی

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری باسئوس مدل ACXBW

یخچال سفری باسئوس مدل ACXBW

مشخصات

  • ابعاد
    250x250x300 سانتی‌متر
  • وزن
    3900 گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز و خرید

یخچال سفری مدل JD0022

یخچال سفری مدل JD0022

مشخصات

  • ابعاد
    18x23x25 سانتی‌متر
  • وزن
    1500 گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب یخچال مسافرتی به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای خرید اجاق سفری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست