1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های دوچرخه برقی با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های دوچرخه برقی با قیمت روز و خرید اینترنتی

راهنمای خرید دوچرخه برقی

دوچرخه سواری از قدیم الایام یکی از بهترین و مفرح ترین کارهای بشر بوده و امروزه نیز با ورود دوچرخه های الکتریکی به بازار از جذابیتی دو چندانی برخوردار است. فرقی ندارد مرد باشید یا زن؛ مهم این است که اگر می خواهید به جای رکاب زدن و خسته شدن، انرژی حرکتی دوچرخه تان تامین شود باید به دنبال خرید دوچرخه برقی باشید. دوچرخه های برقی دارای باتری و موتوری هستند که در حالت های فنی متعددی این میزان انرژی مورد نیاز شما را تامین می کنند. برای داشتن یک انتخاب خوب در میان دوچرخه های شارژی پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با آریافیت همراه باشید.

انواع مختلفی از دوچرخه های الکتریکی

مدل شهری

  • رایج ترین نوع دوچرخه برقی در جهان است.
  • این دوچرخه از قابلیت ها و امکانات جانبی همان دوچرخه های معمولی برخوردار می باشد.
  • عمده این محصولات دارای صفحه نمایشی جهت نشان دادن سرعت، قدرت موتور و همچنین میزان مسافت طی شده شما هستند.

مدل تاشو

  • دوچرخه های الکتریکی تحت این عنوان از فضا و جای کمتری برای نگهداری خود بهره می برند.
  • اغلب دوچرخه های اینچنینی قادرند تا وزنی حدودا 120 کیلوگرم را تحمل کنند.
  • دوچرخه های این مدلی را می توان به سادگی در صندوق عقب، بر روی باربند و یا سپر خودروی خود ببندید.

مدل ساحلی

  • دوچرخه های ساحلی عمدتا محصولات متفاوتی به نسبت دیگر کلاس های دوچرخه هستند که این موضوع در زمینه دوچرخه های برقی نیز کاملا صدق می کند.
  • دوچرخه های برقی مناسب ساحل از توان و قدرت مناسبی برای پیشبُرد شما بر روی شن و ماسه های نرم ساحلی برخوردارند.
  • لاستیک آنان از پهن ترین سایز ممکنه برخوردار می باشد که همین دلیل نیز سبب می شود تا نتوان به آسانی از آن ها بر روی آسفالت و یا جاده های خاکی استفاده کرد.

نکات مهم هنگام خرید دوچرخه برقی

انتخاب نوع

نخستین نکته در خصوص خرید دوچرخه برقی توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از دوچرخه های الکتریکی آشنا کردیم و حال این شما هستید که باید متناسب با اقلیم دوچرخه سواری و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک مدل مناسب برای خود کنید.

سایز دوچرخه

مورد دوم برای انتخاب دوچرخه برقی مربوط به سایز آن می شود که در این خصوص باید بگوییم شما خریداران عزیز همچون خرید یک دوچرخه معمولی بایستی عمل کنید و تنها به دنبال خرید محصولی باشید که از نظر اندازه و سایز مناسب ابعاد جسمانی تان باشد.

خریداران گرامی توجه داشته باشید که استفاده از دوچرخه هایی نامناسب به لحاظ سایزی ولو اینکه برقی هم باشند، می تواند در دراز مدت سبب ایجاد آسیب جدی به ستون فقرات و همچنین زانوهایتان شوند. پس آگاهانه محصول خود را انتخاب نمایید و متناسب با نیازتان ارتفاع زین دوچرخه تان را تنظیم نمایید.

وزن محصول

نسبت به وزن دوچرخه برقی خود نیز بی تفاوت نباشید؛ با وجود موتور و باتری یقین بدانید که وزن این نوع از دوچرخه ها به نسبت مدل های معمولی و فاقد باتری و موتور آن ها بیشتر خواهید، با این حال اما دلسرد نشوید و حتی المقدور سعی کنید دوچرخه ای را خریداری کنید که متناسب با توان جسمانی خودتان است تا بتوانید بدین شکل آن را راحت تر جا به جا نمایید.

وزن قابل تحمل دوچرخه

هر دوچرخه برقی از یک بازه قابل تحمل وزنی برخوردار است که توجه به این موضوع هم بر روی سلامتی خود شما خریداران عزیز بسیار اثرگذار است و هم سلامت قطعات فنی دوچرخه تان را تا حد زیادی تضمین می نماید؛ پس اگر سنگین وزن هستید حتما به سراغ دوچرخه های قدرتمند تولید شده در بازار بروید و از خرید محصولات ضعیف جدا خودداری نمایید.

قدرت موتور

از دیگر فاکتورهای اساسی در زمینه انتخاب و خرید دوچرخه برقی توجه به قدرت موتور تعبیه شده بر روی محصول مدنظر شما عزیزان است. موتورهای سوار شده بر روی بدنه دوچرخه ها اصولا یا از نوع موتور میانی و یا از نوع هاب موتور می باشد که بصورت کلی اگر بخواهیم بهتان بگوییم این دو موتور خیلی متفاوت از هم نیستند اما به لحاظ جزئی برای اهل فن دارای تفاوت های بسیاری می باشند.

مع الوصف یادتان باشد شما به عنوان یک خریدار آماتور بایستی به قدرت موتور دوچرخه الکتریکی خود توجه نمایید. همچنین یادتان بادش که هرچه قدرت موتور دوچرخه شما بیشتر باشد، مصرف باتری آن نیز بیشتر و نهایتا قیمت نهایی محصول انتخابی تان نیز بیشتر خواهد بود.

کیفیت مرغوب قطعات

توجه به این مورد نیز از دیگر موارد ضروری در خرید یک دوچرخه شارژی می باشد که البته ممکن است همگان از آن سر در نیاورند و به همین سبب بهتر است شما یا با یک دوچرخه سوار حرفه ای خرید خود را انجام دهید و یا با توجه به آمار فروش و نظر سایر خریدارانی که از محصول مورد نظرتان استفاده می کنند در این خصوص بهره گیری نمایید.

فراموش نکنید که بالاخره دوچرخه های برقی نیز با گذر زمان و استفاده های مکرر از خود دچار خرابی قطعات خود می شوند و به همین سبب بهتر است پیش از خریدتان به موجود بودن قطعات یدکی مورد نیاز آن نیز نیم نگاهی داشته باشید.

اطلاعات باتری

و اما نوبت به باتری سوار شده بر روی بدنه دوچرخه های برقی می رسد که در حقیقت تامین کننده نیروی لازم برای به حرکت در آمدن دوچرخه می شود. در این مورد بهتر است به ظرفیت باتری که بر حسب آمپر تعیین شده است، توجه نمایید. هرچه آمپر باتری شما بیشتر باشد، یقینا از قابلیت نگهداری شارژ بیشتری نیز برایتان برخوردار است و می توانید از آن برای پیمایش مسافت بیشتری با دوچرخه خود نیز بهره گیری نمایید.

پیمایش مسیر با یکبار شارژ کامل دوچرخه

به میزان پیمایشی که با یکبار شارژ کامل دوچرخه نیز می توانید آن را بپیمایید هم حتما توجه کاملی داشته باشید. معمولا اکثر کمپانی های تولید کننده دوچرخه های برقی این میزان پیمایش را بر حسب سیستم کمک رکابی دستگاه خود عنوان می کنند و شرایط انجام آن را نیز محدود به مسیرهای هموار و کاملا صاف کرده اند و به همین خاطر خیلی نمی توان بر روی اعداد و ارقام مربوط به آن حساب ویژه ای باز نمود.

بد نیست بدانید بطور کلی حالت حرکتی دوچرخه های برقی شامل سه وضعیت: معمولی، کمک رکابی و همچنین تمام برقی می باشد که در مُد اول شما همچون یک دوچرخه معمولی پدال می زنید و در وضعیت دوم سیستم موتوری دوچرخه کمکتان کرده از فشار پدال زنی بر روی پاهایتان تا حد زیادی می کاهد و در حالت آخر نیز شما به کمک سیستم الکتریکی دوچرخه به حرکت در می آیید.

راحتی در استفاده

اصلا بیایید و به هزینه ای که برای خرید یک دوچرخه برقی باید متحمل پرداخت آن شوید، توجهی نکنید و به جای آن ببینید که از سوار شدن بر روی دوچرخه الکتریکی مورد نظرتان احساس خوشایندی دارید یا نه و اینکه راحت می توانید با آن به این سو و آن سو حرکت کنید یا خیر دقت نمایید. راستی در این خصوص به رنگ و طراحی محصول انتخابی تان نیز توجه لازم را داشته باشید.

برخورداری از گارانتی معتبر

مورد دیگری که بایستی در هنگام انتخاب یک دوچرخه الکتریکی به آن توجه کنید، وجود گارانتی معتبر در کنار دوچرخه تان است. یادتان نرود که هیچ پولی کمی را برای خرید یک دوچرخه برقی هزینه نکرده و به همین خاطر بهتر است برای اطمینان خاطر خود از پولی که آن را پرداخت کرده اید به سراغ خرید محصولی بروید که هم برند معتبر و خوشنامی پشت سر نامش باشد و هم از قطعات و گارانتی قابل اطمینانی برخوردار باشد.

قیمت دوچرخه برقی

تمام نکات گفته شده در این مطلب از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دوچرخه برقی در بازار بشمار می رود. منتهای مراتب بهتر است شما عزیزان با هر میزان پولی که برای خرید یک کدام از این محصولات برقی کنار گذاشته اید به سراغ خرید بهترین آنان برای خود رفته و فریب این جمله همیشگی که هر چی گران است قطعا بهتر است و یا هر ارزانی بی حکمت نیست را نخورده و با دقت تمام به ویژگی های دوچرخه الکتریکی مورد نظرتان، مناسب ترین آنان را انتخاب نمایید.

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید دوچرخه برقی دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با ۲۶ مدل دوچرخه برقی باکیفیت و استاندارد در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


دوچرخه برقی ویوا مدل مید درایو سایز طوقه 26

دوچرخه برقی ویوا مدل مید درایو سایز طوقه 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • وزن
    22 کیلوگرم
  • فریم
    آلومینیوم
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    26 اینچ
  • دوشاخ
    VIVA
  • گریپ
    ZOOM
  • کرپی
    ZOOM
  • تایر
    KENDA
  • پنجه رکاب
    VIVA
  • طوقه
    VIVA
  • توان موتور
    500 وات
  • توضیحات باتری
    باتری های استفاده شده در دوچرخه های برقی ویوا از بهترین سلول های لیتیوم-یون بازار ساخته و مونتاژ شده و تست های سخت گیرانه ای همچون تست عمر ، هم در مرحله انتخاب سلول و هم در مرحله پک آماده شده را می گذرانند. عمر متوسط این باتری ها در صورت استفاده درست و اصولی، تا 600-700 سیکل شارژ و دشارژ است.

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی دبلیو استاندارد مدل گاما سایز طوقه 27.5

دوچرخه برقی دبلیو استاندارد مدل گاما سایز طوقه 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    25 کیلوگرم
  • فریم
    W-STANDARD
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    بادی روغنی قفل شو با ریموت روی فرمان W-STANDARD
  • کرپی
    آلومینیومی W-STANDARD
  • تایر
    cst sport
  • پنجه رکاب
    فلزی
  • طوقه
    طوقه جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحت
  • توان موتور
    1000 وات
  • توضیحات باتری
    باتری با کیفیت درجه یک پک شده با مجموعه ایویتک
  • سایر توضیحات
    این دوچرخه برقی با طراحی زیبا و کاربردی، مناسب برای استفاده در مسیرهای شهری و کوهستانی است. بدنه آلومینیومی سبک وزن و دوشاخ گازی، سواری نرم و لذتبخشی را برای شما فراهم می‌کند. دنده‌های با کیفیت شیمانو Altus و ترمزهای دیسک هیدرولیکی، کنترل و ایمنی بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند.ویژگی‌های کلیمدل: گاما ایویتکسری: WSTANDARDکاربرد: تفریحی و هیجانیمشخصات فنیحداکثر سرعت: 60 کیلومتر بر ساعتحداکثر مسافت با یکبار شارژ: 30 تا 60 کیلومترصفحه نمایش: LCD رنگی- 5 اینچسیستم پدال کمکی (PAS): داردکروز کنترل: داردقابلیت حرکت آهسته (Crawl mode): داردوزن دوچرخه برقی: 25 کیلوگرمقدرت موتور: 1000 واتمحل قرار گیری موتور: روی چرخ عقبنوع موتور: Gearless Brushlessنوع باتری: لیتیوم یونظرفیت باتری: 620 وات – ساعتمحل قرار گیری باتری: روی تنهنمایشگر میزان شارژ: داردقابلیت جدا کردن باتری: داردمشخصات دوچرخه:نوع دوچرخه: کوهستانسایز چرخ: 27.5 اینچسایز تنه: 18 اینچجنس تنه: آلومینیومنوع ترمز: دیسک هیدرولیکینوع دنده: Shimano Altusتعداد دنده: 27 دنده (9×3)نوع دوشاخ: دوشاخ بادی روغنی قفل شو با ریموت روی فرمانطوقه: طوقه (چرخ) جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحتچراغ و بوق: داردتجهیزات همراه محصول: کابل شارژ، دفترچه راهنما، کلید جداسازی باتریمشخصات ویژه:مناسب برای افراد با قد 155 تا 190 سانتیمترمناسب برای افراد تا وزن 130 کیلو گرممناسب برای مسیر های آسفالت و ناهموار کوهستانی و جنگلینوع دوچرخه به صرفه

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی دبلیو استاندارد مدل بتا پلاس کد W-PROT1 سایز طوقه 27.5

دوچرخه برقی دبلیو استاندارد مدل بتا پلاس کد W-PROT1 سایز طوقه 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    23 کیلوگرم
  • فریم
    W-STANDARD
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    قفل شونده- بادی روغنی- قفل ریموت روی فرمان
  • کرپی
    W-STANDARD
  • تایر
    cst sport
  • پنجه رکاب
    فلزی
  • طوقه
    طوقه جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحت
  • توان موتور
    500 وات
  • توضیحات باتری
    باتری با کیفیت پک شده توسط مجموعه ایویتک
  • سایر توضیحات
    این دوچرخه برقی در سایز چرخ 27/5 اینچ با سایز تنه 18 و وزن تنها 23 کیلوگرم عرضه شده. در نهایت، اگر به دنبال محصولی جذاب و با کیفیت برای استفاده‌های روزانه در میسرهای شهری و کوهستان با شیب متوسط هستید، دوچرخه ایویتک مدل بتا سری دبلیو استاندارد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.دوچرخه برقی سری دبلیواستاندارد از مجموعه دوچرخه‌های مدل بتا گروه صنعتی ایویتک است.اگر دارای شرایط قد 155 تا 200 سانتیمتر ، وزن کمتر از 95 کیلو گرم و مناسب برای مسیر های آسفالت و ناهموار کوهستانی و جنگلی.

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی اورلورد مدل ایویتک بتا سایز طوقه 27.5

دوچرخه برقی اورلورد مدل ایویتک بتا سایز طوقه 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    24 کیلوگرم
  • فریم
    overlord atx3
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    SR SUNTOUR
  • کرپی
    overlord
  • تایر
    cst sport
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • طوقه
    طوقه جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحت
  • توضیحات باتری
    باتری با کیفیت درجه یک یکسال گارانتی
  • سایر توضیحات
    دوچرخه های برقی اورلورد یکی از پرطرفدارترین دوچرخه های برقی در بازار ایران هستند. این دوچرخه ها با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند و قابلیت رقابت با رده های متوسط به بالا را دارند. اما نکته مهم در مورد دوچرخه های برقی اورلورد قیمت مناسب آنها است. این دوچرخه ها نسبت به دوچرخه های برقی مشابه در بازار ایران قیمت بسیار پایین تری دارند و همین باعث شده طرفداران زیادی برای خود پیدا کنند.دوچرخه های برقی اورلورد در مدل های مختلف و با کاربری های متنوع تولید می شوند. این دوچرخه ها برای استفاده شهری، کوهستان، جاده و … مناسب هستند. دوچرخه های برقی اورلورد دارای طراحی زیبا و ارگونومیک بوده و سواری راحت و لذت بخشی را برای کاربر فراهم می کنند.اگر به دنبال یک دوچرخه برقی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع مدل و کاربری هستید، دوچرخه های برقی اورلورد گزینه مناسبی برای شما هستند. این دوچرخه ها با توجه به ویژگی های ذکر شده، گزینه ای مناسب برای افراد با قد 150 تا 190 سانتیمتر، وزن تا 90 کیلوگرم و مسیرهای آسفالت و ناهموار (نیمه کوهستانی) هستند.دوچرخه اورلورد توسط مجموعه دوچرخه برقی ایویتک و بوسیله کیت های ایویتک برقی شده اند.دوچرخه برقی بتا مدل OVERLORDکاربرد: تفریحی و نیمه کوهستانیحداکثر سرعت: 35 کیلومتر بر ساعتحداکثر مسافت با یکبار شارژ: 30 تا 60 کیلومترصفحه نمایش: 5.5 اینچ رنگی با قابلیت‌های عیب‌یاب هوشمند، نمایش میزان شارژ باتری، سرعت، مسافت پیموده شده، حالت سیستم پدال کمکی و نور پس زمینهسیستم پدال کمکی (PAS): 9 حالت عملکردی مختلفکروز کنترل: داردقابلیت حرکت آهسته (Crawl mode): داردوزن: 24 کیلوگرمموتورقدرت: 500 واتمحل قرار گیری: چرخ عقبنوع: Geared Brushlessباترینوع: لیتیوم یون مرغوبظرفیت: 500 وات – ساعتمحل قرار گیری: روی تنهنمایشگر میزان شارژ: داردقابلیت جدا کردن باتری: داردمشخصات دوچرخهنوع: نیمه کوهستانسایز چرخ: 27.5 اینچسایز تنه: S-Mجنس تنه: آلومینیومنوع ترمز: دیسک هیدرولیکینوع دنده: Shimano Altusتعداد دنده: 27 دنده (9×3)نوع دوشاخ: SR Suntourطوقه: طوقه (چرخ) جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحتسایرچراغ و بوق: داردتجهیزات همراه محصول: شارژر، کابل شارژ، دفترچه راهنما، کلید جداسازی باتری

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی هیمو مدل C26 سایز 26

دوچرخه برقی هیمو مدل C26 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    25 کیلوگرم
  • فریم
    26
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    26 اینچ
  • دوشاخ
    کمک دار فلزی هیدرولیک آنتی شوک
  • گریپ
    سیلکونی ارگونومیک
  • کرپی
    آلومینیومی
  • تایر
    kenda پنوماتیک ضد لغزش
  • دسته
    آلومینیومی
  • پنجه رکاب
    XC Alloy
  • زین
    SR ایتالیا
  • طوقه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    – موتور براشلس- قابلیت پیمایش 100 کیلومتر با یکبار شارژ با سرعت 25 تا 30 کیلومتر بر ساعت- باتری لیتیومی یون 48 ولت 10 آمپر، 250 وات به همراه شارژر مجزا و دارای کنترل کننده موج سینوسی جریان که باعث شارژ بهینه باتری و بازدهی بیشتر میگردد- بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و وزن 25 کیلوگرم- دارای دوشاخه مجهز به کمک فنر هیدرولیکی آنتی شوک- مجهز به ترمز های دیسکی E-ABS (مسافت ترمز در جاده خشک 4 متر و در جاده خیس 6 متر است)- سیستم گیربکس 7 سرعته‌ی شیمانو با تعویض دنده آسان – دارای چراغ جلو و استپ ترمز – بدنه و تجهیزات الکتریکی مقاوم در برابر باد و باران و گرد و غبار (رتبه بندی IPX7)- زین با بالشتک SR ایتالیایی با برند Breath با انعطاف پذیری بالا ، نفوذ پذیری هوا ، ضد آب بودن و راحتی ، کاهش بسیار زیاد فرسودگی- سیستم ضربه گیر قابل تنظیم که در قسمت جلویی دوچرخه تعبیه شده، با زدن دکمه سمت راست آن باز و بسته خواهد شد و به وسیله دکمه سمت چپ میتوان سختی جذب شوک را تنظیم نمود.- مجهز به صفحه نمایش الکتریکی نشانگر میزان سرعت و مسافت پیموده شده و تنظیم حالت های مختلف دوچرخه سواری، میزان باتری هم چنین میزان کالری مصرفی – دارای 3 حالت مختلف دوچرخه سواری:1 – حالت Pure Electric: کاربران نیازی به پدال زدن ندارند.2 – حالت Moped یا Mix: کاربران از پدال استفاده می کنند و موتور به آنها کمک می کند.3 – حالت پدال : کاربران بدون پشتیبانی از موتور الکتریکی رکاب می زنند.- لاستیک ها و سیستم ضد ضربه KENDA با مقاومت بالا در برابر سایش واستحکام کافی – قفل باتری و سیستم قفل ضد سرقت- قابلیت جداسازی باتری و شارژ در منزل- ابعاد 1050x1740x660- زمان برای شارژ کامل: 5 ساعت

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی ژیتان مدل هیبرید کد ETG600 سایز طوقه 26

دوچرخه برقی ژیتان مدل هیبرید کد ETG600 سایز طوقه 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    شهری
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    14 کیلوگرم
  • فریم
    18
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    26 اینچ
  • میله زین
    آلمینیوم
  • دوشاخ
    کمک دار قفلشو ZOOM
  • کرپی
    آلمینیوم
  • تایر
    KENDA
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    SHIMANO
  • پنجه رکاب
    فلز ساچمه ای
  • زین
    روکش چرم
  • طوقه
    آلمنیوم 3CM دو جداره
  • توان موتور
    250 وات
  • توضیحات باتری
    36 ولت، 13 آمپر، لیتیومی
  • سایر توضیحات
    حداکثر سرعت 35KM حداکثر \پیمایش با هر بار شارژ 80KMساخت کشور فرانسهفابریک برقی، بدون برشکاری بدنه

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی تومولو مدل F8 سایز 14

دوچرخه برقی تومولو مدل F8 سایز 14

مشخصات

  • وزن
    17.7 کیلوگرم
  • سایز
    14
  • کمک فنر عقب
    دارد
  • گریپ
    دارد
  • میله زین
    دارد
  • نوع دوچرخه
    برقی
  • دسته دنده
    ندارد
  • جنس فریم
    آلمینیوم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان , نوجوان , بزرگسال
  • فریم
    14 اینچ
  • سیستم تعلیق
    Hard Tail
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان , کودکان
  • نوع ترمز
    دیسکی مکانیکی
  • کرپی
    دارد
  • تایر
    دارد
  • ترمز
    دیسکی هر دو چرخ عقب وجلو
  • خودرو
    بله
  • دسته ترمز
    دارد
  • پنجه رکاب
    دارد
  • دوشاخ
    دارد
  • زنجیر
    دارد
  • زین
    دارد
  • شانژمان
    ندارد
  • طبق عوض‌کن
    ندارد
  • طبق قامه
    دارد
  • طوقه
    دارد
  • سایر توضیحات
    تحمل وزن 120 کیلوگرم
  • استاندارد ایمنی UL2272
  • 36V/350W
  • باتری با قابلیت جداشدن
  • مجهز به لامپ LED

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی لندروور مدل Challenge G4 سایز 26

دوچرخه برقی لندروور مدل Challenge G4 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    30 کیلوگرم
  • فریم
    27
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    26 اینچ
  • میله زین
    لندروور
  • دوشاخ
    کمک دار
  • گریپ
    نرم وطبی
  • پیچ فرمان
    لندروور
  • کرپی
    لندروور
  • تایر
    Fat tyer masiqi
  • پنجه رکاب
    دارد
  • طوقه
    آلومینیوم دوجداره
  • توان موتور
    براشلس گیربکس دار 350 وات
  • توضیحات باتری
    باتری 36V 08Ah که در این مدل دوچرخه برقی استفاده‌شده‌است، یکی از بهترین باتری‌های موجود در بازار است. این باتری دارای طول عمر زیادی است و با دوچرخه برقی لندروور مدل Challenge G4 سازگاری بسیار خوبی دارد. با استفاده از این باتری، می‌توان تا سرعت‌های بالای 41 تا 60 کیلومتر بر ساعت را بدون نیاز به شارژ مجدد رانندگی کرد.

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی تومولو مدل F8 سایز 14

دوچرخه برقی تومولو مدل F8 سایز 14

مشخصات

  • وزن
    17.7 کیلوگرم
  • سایز
    14
  • کمک فنر عقب
    دارد
  • گریپ
    دارد
  • میله زین
    دارد
  • نوع دوچرخه
    برقی
  • دسته دنده
    ندارد
  • جنس فریم
    آلمینیوم
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان , نوجوان , بزرگسال
  • فریم
    14 اینچ
  • سیستم تعلیق
    Hard Tail
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان , کودکان
  • نوع ترمز
    دیسکی مکانیکی
  • کرپی
    دارد
  • تایر
    دارد
  • ترمز
    دیسکی هر دو چرخ عقب وجلو
  • خودرو
    بله
  • دسته ترمز
    دارد
  • پنجه رکاب
    دارد
  • دوشاخ
    دارد
  • زنجیر
    دارد
  • زین
    دارد
  • شانژمان
    ندارد
  • طبق عوض‌کن
    ندارد
  • طبق قامه
    دارد
  • طوقه
    دارد
  • سایر توضیحات
    تحمل وزن 120 کیلوگرم
  • استاندارد ایمنی UL2272
  • 36V/350W
  • باتری با قابلیت جداشدن
  • مجهز به لامپ LED

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی اورلورد مدل ایویتک گاما سایز طوقه 27.5

دوچرخه برقی اورلورد مدل ایویتک گاما سایز طوقه 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    27 کیلوگرم
  • فریم
    overlord atx3
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    SR SUNTOUR
  • کرپی
    overlord
  • تایر
    cst sport
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • طوقه
    طوقه جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحت
  • توان موتور
    1000 وات
  • توضیحات باتری
    باتری با کیفیت درجه یک با یکسال گارانتی
  • سایر توضیحات
    دوچرخه برقی اورلورد گاما گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک دوچرخه برقی با کیفیت بالا، قدرتمند و با قیمت مناسب هستند. این دوچرخه برای مسیر های آسفالت و ناهموار مناسب است و برای افراد با قد 150 تا 190 سانتیمتر و وزن تا 140 کیلوگرم قابل استفاده است.دوچرخه برقی ایویتک اورلورد گامامشخصات کلیمدل: گاماسری: OVERLORDکاربرد: تفریحی و هیجانیحداکثر سرعت: 60 کیلومتر بر ساعتحداکثر مسافت با یکبار شارژ: 30 تا 60 کیلومترصفحه نمایش: LCD رنگی 5 اینچ با قابلیت‌های عیب‌یاب هوشمند، نمایش میزان شارژ باتری، سرعت، مسافت پیموده شده، حالت سیستم پدال کمکی، تنظیمات حرفه‌ای، کنترل چراغ‌ها، حداکثر سرعت و سرعت متوسط، ولتاژ و جریان باتری و نور پس زمینهسیستم پدال کمکی (PAS): داردکروز کنترل: داردقابلیت حرکت آهسته (Crawl mode): داردوزن: 27 کیلوگرمموتورقدرت: 1000 واتمحل قرار گیری: چرخ عقبنوع: Gearless Brushlessباترینوع: لیتیوم یونظرفیت: 500 وات ساعتمحل قرار گیری: روی تنهنمایشگر میزان شارژ: داردقابلیت جدا کردن باتری: داردمشخصات دوچرخهنوع: نیمه کوهستانسایز چرخ: 27.5 اینچسایز تنه: S-Mجنس تنه: آلومینیومنوع ترمز: دیسک هیدرولیکینوع دنده: Shimano Altusتعداد دنده: 27 دنده (9×3)نوع دوشاخ: SR Suntourطوقه: طوقه (چرخ) جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحتسایرچراغ و بوق: داردتجهیزات همراه محصول: شارژر، کابل شارژ، دفترچه راهنما، کلید جداسازی باتری

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی ایویتک مدل بتا پلاس EVTECH سایز طوقه 27.5

دوچرخه برقی ایویتک مدل بتا پلاس EVTECH سایز طوقه 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    26 کیلوگرم
  • فریم
    ایویتک
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    SR SUNTOUR
  • کرپی
    zoom
  • تایر
    cst sport
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • طوقه
    طوقه جلو آسان بازشو برای حمل و نقل راحت
  • توان موتور
    500 وات
  • توضیحات باتری
    باتری های 500 وات بر ساعت با کیفیت عالی در داخل تنه
  • سایر توضیحات
    مدل:بتا – سری:EVTECH – کاربرد:تفریحی و رفت و آمد شهری – حداکثر سرعت:35km/h – حداکثر مسافت با یکبار شارژ: 30 تا 60 km -صفحه نمایش: 5.5 اینچ- رنگی – قابلیت های صفحه نمایش:دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند،نمایش میزان شارژ باتری ، نمایش سرعت دوچرخه ، نمایش کل مسافت پیموده شده (ODO و TRIP) ، نمایش حالت سیستم پدال کمکی ، دارای نور پس زمینه – سیستم پدال کمکی (PAS):دارد – دارای 9 حالت عملکردی مختلف – کروز کنترل:دارد قابلیت حرکت آهسته (Crawl mode): دارد – قدرت موتور:500 وات – محل قرار گیری موتور:چرخ عقب – نوع موتور: Geared Brushless – نوع باتری:لیتیوم یون مرغوب – ظرفیت باتری:500 وات – ساعت – محل قرار گیری باتری: داخل تنه نمایشگر میزان شارژ:دارد – قابلیت جدا کردن باتری: دارد – سایز تنه:18 اینچ – چراغ و بوق:دارد – تجهیزات همراه محصول:شارژر،کابل شارژ،دفترچه راهنما،کلید جداسازی باتری

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی هیمو مدل C26 SUN3658 سایز 26

دوچرخه برقی هیمو مدل C26 SUN3658 سایز 26

مشخصات

  • وزن
    25 کیلوگرم
  • سایز
    26
  • سایز فریم
    26 اینچ
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • گریپ
    سیلیکونی ارگونومیک
  • دسته دنده
    شیمانو
  • جنس فریم
    آلمینیوم
  • شامل
    دستگیره
  • نوع ترمز
    دیسکی مکانیکی
  • کرپی
    آلومینیومی
  • تایر
    پنوماتیک ضد لغزش
  • ترمز
    E-ABS
  • خودرو
    STEEL
  • دسته
    آلومینیومی
  • دسته ترمز
    آلومینیومی ارگونومیک
  • دوشاخ
    کمک فنردار هیدرولیکی
  • زنجیر
    STEEL
  • زین
    سیلیکونی با مموری فوم
  • شانژمان
    شیمانو
  • طبق عوض‌کن
    ARD X1
  • طوقه
    آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    قابلیت پیمایش 100 کیلومتر مسافت با یکبار شارژ کامل
  • مجهز به کامپیوتر سفری
  • دارای پرژکتور LED جلو
  • مجهز به سیستم ریکاوری انرژی
  • حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت در حالت کاملا الکتریکی و بیش از 25 کیلومتر بر ساعت در حالت کمکی

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی تاشو شیائومی مدل Himo Z20

دوچرخه برقی تاشو شیائومی مدل Himo Z20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • وزن
    22 کیلوگرم
  • فریم
    20.5
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    20 اینچ
  • دوشاخ
    کمک دار فلزی
  • کرپی
    ALLOY
  • تایر
    20 اینچ پنوماتیک
  • پنجه رکاب
    تاشو
  • طوقه
    آلومینیومی
  • توضیحات باتری
    باتری 10 آمپر ساعتی
  • سایر توضیحات
    باتری 10 آمپر ساعتی80 کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ کاملمجهز به کامپیوتر سفریباتری مجهز به سوییچمجهز به تلمبه قراررگفته زیر صندلیمجهز به چراغ جلو LEDقابلیت سیستم بازیابی شارژقابل استفاده برای افراد با حداکثر قد 195 سانتی متر

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی اورلورد مدل پانامرا سایز 27.5

دوچرخه برقی اورلورد مدل پانامرا سایز 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    هیبرید
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • وزن
    25.5 کیلوگرم
  • فریم
    overlord
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    27.5 اینچ
  • دوشاخ
    overlord
  • کرپی
    overlord
  • تایر
    kenda
  • پنجه رکاب
    overlord
  • طوقه
    overlord
  • توان موتور
    500 وات
  • توضیحات باتری
    650wh لیتیومی

مشاهده قیمت روز و خرید

دوچرخه برقی تاشو شیائومی مدل XMDZLZXC01QJ

دوچرخه برقی تاشو شیائومی مدل XMDZLZXC01QJ

مشخصات

  • وزن
    15 کیلوگرم
  • سایز
    قابل تنظیم
  • سایز فریم
    16 اینچ
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • گریپ
    Specialized، سیلیکونی ارگونومیک
  • نوع دوچرخه
    شهری
  • دسته دنده
    shimano
  • تعداد دنده
    هشت عدد دنده
  • جنس فریم
    آلمینیوم
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان , بزرگسال
  • فریم
    آلیاژ آلومینیوم تاشو
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • نوع ترمز
    لقمه‌ای , پدالی چرخ جلو
  • کرپی
    الومینیوم
  • تایر
    شهری ضد لغزش با رینگ پیشرفته آلمینیومی مستحکم
  • ترمز
    Slipper brakeترمز جلو-Shimano IM31 roller brake ترمز عقب
  • خودرو
    aluminium
  • دسته
    aluminium
  • دسته ترمز
    الومینیوم
  • پنجه رکاب
    دارد
  • دوشاخ
    الومینیوم
  • زنجیر
    steel
  • زین
    آلومینیوم
  • شانژمان
    shimano
  • طوقه
    الومینیوم

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب دوچرخه برقی به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای خرید دوچرخه ثابت را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست