نشر بغل و نشر جلو متناوب

0
نشر بغل و نشر جلو متناوب
نشر بغل و نشر جلو متناوب

آموزش تمرین نشر بغل و نشر جلو متناوب:

  1. در هر دست یک دمبل متناسب با توانایی‌تان بلند کرده و راست بایستید. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. مقداری آرنج ها را خم کرده و دمبل ها را به صورت همزمان از کناره ها بالا بیاورید. دقیقا مانند تمرین نشر بغل. هنگام اجرای این بخش به بدن تاب ندهید.
  3. به آرامی دمبل ها را پایین آورده و سپس آن ها را از جلو بالا بیاورید. مانند تمرین نشر جلو.
  4. دمبل ها را در یک حرکت کنترل شده پایین بیاورید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

همانطور که گفته شد، این تمرین در واقع ترکیبی از تمرینات نشر بغل و نشر جلو با دمبل است.

حرکت نشر بغل به نشر جلو شکل دیگری از این تمرین است.

تمرینات بیشتر برای عضلات سرشانه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین نشر بغل و نشر جلو متناوب:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل و نشر جلو متناوب با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل و نشر جلو متناوب
نشر بغل و نشر جلو متناوب
نشر بغل و نشر جلو متناوب
نشر بغل و نشر جلو متناوب

تصاویر تمرین نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم ها
نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم ها
نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم ها
نشر بغل و نشر جلو متناوب برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: نشر بغل و نشر جلو متناوب
نام انگلیسی تمرین: Alternating Deltoid Raise, Front and Side Raises and Shoulder Raise
سایر نام های این تمرین: نشر بغل و جلو نوبتی، نشر کنار و نشر از جلو متناوب، نشر جلو و نشر بغل متناوب
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سرشانه
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here