فلای زیرسینه با دمبل

0
فلای زیرسینه با دمبل
فلای زیرسینه با دمبل

آموزش تمرین فلای زیرسینه با دمبل:

  1. در هر دست یک دمبل متناسب با توانایی‌تان بلند کنید. پای خود را در جایگاه مخصوص میز پرس زیرسینه قرار داده و به آرامی روی آن دراز بکشید.
  2. دمبل ها را یکی یکی بالا آورده به شکلی که کنار سینه و در ارتفاع شانه قرار بگیرند.
  3. دمبل ها را با دستان نسبتاً کشیده روبروی خود نگه دارید. منظور از دستان نسبتاً کشیده این است که دست ها باید مقداری از ناحیه آرنج خم باشند.
  4. حالا دست های خود را به سمت داخل بچرخانید به شکلی که کف دست ها به سمت یکدیگر باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  5. به آرامی و با انجام عمل دم دست های خود را به سمت کناره ها ببرید. توجه داشته باشید که کشیدگی دست ها به شکل توضیح داده شده باید حفظ شود. راهنمایی: در پایان این بخش از تمرین دست ها باید در کناره ها بوده و کف دست ها به سمت سقف باشد.
  6. با انجام عمل بازدم دمبل ها را بالا آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردانید. راهنمایی: فراموش نکنید که هنگام اجرای این بخش از تمرین هم، کشیدگی دست ها باید حفظ گردد؛ همچنین حرکت فقط باید از طریق مفصل شانه و مچ انجام شود. آرنج ها نباید هیچ حرکتی داشته باشند.
  7. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت دست ها کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان هم روی میز تخت و هم روی میز بالاسینه انجام داد.

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین فلای زیرسینه با دمبل:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین فلای زیرسینه با دمبل با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

فلای زیرسینه با دمبل
فلای زیرسینه با دمبل

تصاویر تمرین فلای زیرسینه با دمبل برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین فلای زیرسینه با دمبل برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

فلای زیرسینه با دمبل برای خانم ها
فلای زیرسینه با دمبل برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: فلای زیرسینه با دمبل
نام انگلیسی تمرین: Decline Dumbbell Flyes
سایر نام های این تمرین: فلای با دمبل زیرسینه، فلای روی میز شیب دار منفی، فلای زیرسینه
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here