طناب زدن

0
طناب زدن
طناب زدن

آموزش تمرین طناب زدن:

  1. برای اجرای این تمرین به یک طناب احتیاج دارید. دو سر طناب را گرفته  و آن را پشت سر خود روی زمین قرار دهید.
  2. دست های خود را بالا آورده و طناب را با یک حرکت دایره ای شکل از پشت به سمت جلو بیاورید.
  3. وقتی که طناب از جلو به زمین و پای شما نزدیک شد، بپرید و اجازه دهید طناب از زیر پای شما عبور کند.
  4. بدون مکث دوباره طناب را از روی سر عبور داده و تمرین را اجرا کنید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار نمایید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

راه های مختلفی برای اجرای این تمرین وجود دارد. به عنوان مثال می توانید سرعت چرخاندن طناب را افزایش دهید و یا از روی طناب به شکل جفت پا و یا تک پا تناوبی بپرید.

می توانید با هر بار پرش دو بار طناب را از زیر پای خود عبور دهید و بسیاری روش های دیگر.

تمرینات بیشتر برای عضلات چهار سر ران یا جلو پا در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین طناب زدن:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین طناب زدن با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

طناب زدن
طناب زدن

تصاویر تمرین طناب زدن برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین طناب زدن برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

طناب زدن خانم ها
طناب زدن خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: طناب زدن
نام انگلیسی تمرین: rope-jumping
سایر نام های این تمرین: پرش در جا با طناب، پریدن از روی طناب
نوع تمرین: هوازی
عضلات اصلی: چهار سر ران
تجهیزات: فقط بدن
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here