شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی

0
شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی
شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی

آموزش تمرین شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی:

  1. یک توپ بدنسازی روی زمین گذاشته و در وضعیت شنا روی زمین قرار بگیرید. پاهایتان را از ناحیه پایینی ساق ها روی توپ قرار دهید. بنابراین وزن شما توسط کف دست ها و پاها روی توپ کنترل می شود. فاصله دست ها از هم به اندازه عرض شانه باشد.
  2. در این وضعیت پاهای شما روی توپ باید کاملا کشیده و بالاتنه شما در وضعیت شنا روی زمین قرار گرفته باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با راست نگه داشتن پشت و ثابت نگه داشتن بالاتنه، به آرامی پاها را از ناحیه زانو به سمت سینه جمع کنید. این کار را با انجام عمل بازدم همراه نمایید. اجازه دهید که توپ زیر پاهای شما غلت بخورد. عضلات شکم خود را منقبض نموده و یک ثانیه در این وضعیت بمانید.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم پاها را راست کرده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

تمرینات زیادی برای شکم وجود دارد که می توان آن ها را روی توپ بدنسازی اجرا نمود، از جمله این تمرین ها می توان به این موارد اشاره کرد: کرانچ روی توپ بدنسازی و کرانچ – پاها روی توپ بدنسازی.

تمرینات بیشتر برای عضلات شکم در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی
شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی

تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی برای خانم ها
شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: شکم با جمع کردن زانو روی توپ بدنسازی
نام انگلیسی تمرین: Exercise Ball Pull-In, Ab Pull-In
سایر نام های این تمرین: شکم روی توپ بدنسازی با جمع کردن زانو، پول این روی توپ بدنسازی، پول این شکم روی توپ
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: شکم
تجهیزات: توپ بدنسازی
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here