1. آریافیت
  2. راهنمای خرید
  3. بهترین مدل‌های بیسیم واکی تاکی با قیمت روز و خرید اینترنتی

بهترین مدل‌های بیسیم واکی تاکی با قیمت روز و خرید اینترنتی

راهنمای خرید بیسیم واکی تاکی

واکی تاکی نام یک بیسیم رادیویی قابل حمل است که هم از اندازه مناسبی برخوردار است و هم دارای وزن سبکی می باشد. می توان به کمک واکی تاکی ها به راحتی و بدون هیچ قطعی در پخش صدا با دوستان و یا آشنایان خود که در محدوده بُرد دستگاه قرار دارند، ارتباط گرفته و با آن ها صحبت نمایید. امروزه این مدل از دستگاه های ارتباطی به دو گروه مجاز و غیر مجاز تقسیم می شود که از دسته دوم تنها پایگاه های نظامی و تیم های محافظتی و امنیتی سطوح بالای کشور می توانند استفاده کنند؛ به همین منظور بهتر است تا آریافیت شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید بیسیم واکی تاکی

اندازه و وزن

اولین نکته در خصوص خرید بیسیم واکی تاکی توجه به اندازه و وزن آن است. یادتان باشد این مدل از وسایل ارتباطات رادیویی بصورت دستی برایتان کار می کنند و به همین منظور بایستی تا شما برای خرید خود به وزن بیسیم ها و همچنین خوش سایز بودن آنان برای در دست گرفتن و سهولت در حملشان توجه لازم را داشته باشید.

میزان بُرد بیسیم

مورد بعدی در انتخاب بیسیم واکی تاکی مربوط به میزان بُرد محصول می شود که هرچه بیشتر باشد، قیمت نهایی مدل انتخابی شما خریداران عزیز نیز بیشتر خواهد بود. برای این مهم شما بایستی با در نظر داشتن نوع نیاز خود رفتار کنید؛ مثلا اگر از بیسیم های واکی تاکی برای برگزاری مراسم و مجالس گوناگون استفاده می کنید، دستگاهی با میزان بُرد 500 متر نیز می تواند برایتان کارآمد باشد. این در حالی است که اگر قرار است در یک سفر کوهنوردی هیجان انگیز شرکت نمایید، بایستی به سراغ خرید مدل هایی با بُرد بالای یک کیلومتر بروید.

همچنین فراموش نکنید که میزان بُرد لحاظ شده برای هر مدل از واکی تاکی ها در وضعیت بدون مانع و برای محیط های باز در نظر گرفته شده است و اگر بخواهید از آنان در محیط های بسته و شهری استفاده کنید؛ یقینا بُرد دستگاهتان کمتر و توان ارتباطی آن ضعیف تر می شود.

منبع تغذیه

در این خصوص نیز باید بگوییم که بیسیم شما هم می تواند از باتری های معمولی برخوردار باشد و هم با باتری های شارژی قابل استفاده برایتان گردد. انتخاب در این مورد بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد اما با این حال یادتان باشد که مدل های شارژی با قیمت بیشتری در بازار بفروش رفته و برای شارژ کردن آن ها نیز نیاز به قرار دادن بیسیم بر روی استند شارژی مخصوص به آن دارید. همچنین فراموش نکنید که هرچه ظرفیت باتری به کار رفته در بیسیم شما بالاتر باشد از آن می توانید برای زمان های بیشتری استفاده کنید.

امکانات جانبی

در کنار تمام نکات فوق، بیسیم واکی تاکی شما می تواند از یکسری امکانات جانبی نیز برخوردار باشد که این امکانات شامل: گیره کمری، ضد آب بودن، قابلیت اتصال هندزفری، صفحه نمایش، رادیو FM، چراغ قوه و … می باشد. اینکه محصول انتخابی شما از تمامی این ویژگی های جذاب جانبی برخوردار باشد و یا تنها دارای بخشی از آنان باشد، موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد.

سازندگان مطرح داخلی

از آنجایی که در بازار ایران هم می توان با مدل های مجاز و هم مدل های غیرمجاز روبرو شد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما واکی تاکی مدنظر خود را از برندهایی همچون: طنین، طیف‌، صبا و همچنین کاوش تهیه فرمایید؛ زیرا این برندها توانسته اند بر روی محصولات خود مجوزهای لازمه را اخذ نمایند تا شما عزیزان به هنگام استفاده از آن ها از مشکلات قضایی مصون باقی بمانید. فراموش نکنید کار کردن با این مدل بیسیم ها بسیار جذاب است اما به شرطی که بتوانید یک مدل مجاز را برای خود انتخاب و سپس خریداری نمایید.

قیمت بیسیم واکی تاکی

خوب قطعا با در نظر گرفتن موارد فوق به این مهم پی برده اید که قیمت بیسیم واکی تاکی خیلی هم ارزان نبوده و بایستی برای داشتن یک واکی تاکی خوب و با کیفیت حداقل یک میلیون تومان هزینه کنید. با این حال اما پیشنهاد می کنیم اگر به قصد بازی کردن برای خرید این مدل از محصولات اقدام نمی کنید حتما بیش از توجه به قیمت کالا به کیفیت و همچنین کارت گارانتی و وضعیت ارائه خدمات پس از فروش آن توجه نمایید.

راهنمای نگهداری از بیسیم واکی تاکی

  • در وهله اول حواستان باشد تا هیچگاه بیسیم واکی تاکی خود را نزدیک وسایل گرمایشی و همچنین در راستای تابش نور مستقیم خورشید در دراز مدت قرار ندهید.
  • برای شارژ کردن دستگاهتان حتما از شارژر مخصوص آن استفاده کرده و از مدل های دیگر برای این منظور بهره گیری نکنید.
  • همواره از دستگاه خود سعی کنید در محیط های غیر رطوبتی بهره گیری نمایید. (حتی اگر دستگاهتان از بدنه ای ضد آب برخوردار باشد.)
  • جهت ایجاد ارتباط کیفی بهتری تنها از آنتن خود دستگاه بهره گیری کنید.
  • بصورت منظم اقدام به تمیز کردن دستگاه نموده و تا جای امکان از بردن محصول به محیط های پر از گرد و غبار اجتناب نمایید.
  • به هیچ عنوان از باتری های تقلبی و فیک در داخل بیسیم واکی تاکی خود استفاده نکنید.
  • در جایگاه های سوخت و همچنین محافلی که ریسک انفجار در آن جا بالا می باشد از واکی تاکی ها استفاده نکنید.
  • در صورت خیس شدن دستگاه فورا آن را خاموش کرده و باتری های را بیرون کشیده و اجازه دهید تا در هوای آزاد به آرامی خشک شود.
  • در صورت نیاز به تمیز نمودن بیسیم حتما از ضدعفونی کننده های مجاز استفاده کرده و از ایجاد ارتباط مستقیم میان مواد الکلی با بدنه دستگاه جدا خودداری فرمایید.
  • در صورتا شارژی بودن دستگاهتان اگر شارژ آن کامل شده است، محصول را از روی استند شارژر برداشته و آن را از برق بیرون بکشید.
  • هیچگاه جهت اتصال ایمن آنت بیسیم به بدنه آن از چسب استفاده نکنید.
  • در صورت عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه، باتری آن را از داخل دستگاه خارج نمایید.
  • و نهایتا هیچگاه اقدام به باز کردن دستگاه نکرده و در صورت بروز مشکل این کار را به نمایندگی های متخصص و معتبر آن بسپارید.

اکنون شما با مطالعه این مطلب به مهمترین نکات ضروری در خصوص خرید بیسیم واکی تاکی دست پیدا کردید و حال وقت آن رسیده است تا شما را با ۲۶ مدل بیسیم واکی تاکی باکیفیت و استاندارد در بازار داخلی کشورمان آشنا نماییم. لازم به ذکر است تمامی این محصولات امتحان خود را پس داده اند و بنابراین تنها کافی است جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر از محصول انتخابی خود بر روی هر آیتم و یا تصویر آن کلیک نمایید.


کیف واکی تاکی مدل Tactical

کیف واکی تاکی مدل Tactical

مشخصات

  • ابعاد
    5x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی

مشاهده قیمت روز و خرید

کیف کمری واکی تاکی مدل WB-1

کیف کمری واکی تاکی مدل WB-1

مشخصات

  • ابعاد
    6x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    30 گرم
  • جنس
    پارچه

مشاهده قیمت روز و خرید

بسیار خرسند می شویم که این مطلب در راستای خرید و انتخاب بیسیم واکی تاکی به شما مخاطبان گرامی کمک کند. ضمن اینکه ما مطالعه راهنمای تبر سفری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. جهت ارسال نقطه نظرات و پیشنهادات خود با ما از طریق فرم ارسال دیدگاه در ارتباط باشید.

موضوعات مرتبط
راهنمای خرید
پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم ببینید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

برنامه‌های بدنسازی
راهنمای خرید
فهرست