جلو بازو لاری با سیم کش

0
جلو بازو لاری با سیم کش
جلو بازو لاری با سیم کش

آموزش تمرین جلو بازو لاری با سیم کش:

  1. دستگاه جلو بازو لاری را به فاصله تقریبی ۶۰ سانتی‌متر از دستگاه سیم کش قرار دهید.
  2. یک دسته معمولی یا خم را به قسمت پایینی دستگاه سیم کش متصل کنید.
  3. روی صندلی دستگاه طوری بنشینید که بدنتان به سمت دسته سیم کش باشد. از یک نفر بخواهید که دسته را به شما بدهد.
  4. حال باید قسمت بالایی بازوهایتان و سینه روی بالشتک دستگاه لاری قرار بگیرد. دسته باید با دست های کشیده و راست در مقابل شما قرار گرفته باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  5. با انجام عمل بازدم، به آرامی دسته را به سمت سرشانه بالا آورده و عضلات جلو بازوی خود را کاملا منقبض کنید. یک ثانیه در وضعیت بالایی تمرین مکث نمایید.
  6. به آرامی و با انجام عمل دم دسته را پایین برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  7. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

به جای استفاده از دستگاه سیم کش می توانید از دمبل، کش بدنسازی، هالتر و … استفاده کنید.

تمرینات بیشتر برای عضلات جلو بازو در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با سیم کش:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با سیم کش با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با سیم کش
جلو بازو لاری با سیم کش

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با سیم کش برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با سیم کش برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با سیم کش برای خانم ها
جلو بازو لاری با سیم کش برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: جلو بازو لاری با سیم کش
نام انگلیسی تمرین: Cable Preacher Curl, Cable Scott Curl
سایر نام های این تمرین: جلو بازو پریچر با سیم کش، جلو بازو نشسته با دستگاه لاری سیم کش، جلو بازو لاری با کابل، جلوبازو اسکات با سیم کش
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: جلو بازو
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here