پرس سینه نشسته با دستگاه

0
پرس سینه نشسته با دستگاه
پرس سینه نشسته با دستگاه

آموزش تمرین پرس سینه نشسته با دستگاه:

  1. وزن متناسب با توانایی خود را روی دستگاه پرس سینه قرار داده و ارتفاع صندلی آن را تنظیم کنید. در شروع حرکت، دسته ها باید در ارتفاع قسمت پایینی و یا میانی عضلات سینه قرار گرفته باشند.
  2. سر و سینه باید بالا بوده و کتف ها نزدیک هم قرار بگیرند. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با پرس کردن دسته ها به سمت بیرون حرکت را شروع کنید. این کار را با راست کردن دست ها از ناحیه آرنج انجام دهید.
  4. یک ثانیه در این حالت مکث کرده و سپس به وضعیت شروع تمرین بازگردید. برای حفظ تنش روی عضلات سینه تا زمان اتمام تمرین، دسته ها را در تکیه‌گاه قرار ندهید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت دست ها کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

تمرینات بیشتر برای عضلات سینه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین پرس سینه نشسته با دستگاه:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پرس سینه نشسته با دستگاه با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پرس سینه نشسته با دستگاه
پرس سینه نشسته با دستگاه

تصاویر تمرین پرس سینه نشسته با دستگاه برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین پرس سینه نشسته با دستگاه برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

پرس سینه نشسته با دستگاه برای خانم ها
پرس سینه نشسته با دستگاه برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: پرس سینه نشسته با دستگاه
نام انگلیسی تمرین: Leverage Chest Press, Hammerstrength Chest Press
سایر نام های این تمرین: پرس سینه با دستگاه، پرس سینه اهرمی، پرس سینه چکشی با دستگاه نشسته
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سینه
تجهیزات: دستگاه
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here