نشر جلو با سیم کش

0
نشر جلو با سیم کش
نشر جلو با سیم کش

آموزش تمرین نشر جلو با سیم کش:

  1. پولی دستگاه سیم کش را روی کمترین ارتفاع ممکن تنظیم کرده و یک دسته تکی را به آن متصل کنید. با دست چپ دسته را بگیرید و راست بایستید.
  2. به دستگاه پشت کرده و دست چپ را کاملا صاف و کشیده رو به پایین نگه دارید. کف دست باید به سمت بدن باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با ثابت نگه داشتن بدن (عدم تاب دادن) دست چپ را با آرنج های نسبتا خم، به سمت جلو بالا بیاورید. در بالاترین ارتفاع، دست باید کمی از حالت موازی با زمین بالاتر باشد. فراموش نکنید که این بخش از تمرین باید با انجام عمل بازدم همراه باشد. یک ثانیه در وضعیت بالایی مکث کنید.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم دست را پایین آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.
  6. دست را عوض کرده و حرکت را اجرا نمایید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان با استفاده از دمبل و یا کش بدنسازی هم اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سرشانه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر جلو با سیم کش
نشر جلو با سیم کش

تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر جلو با سیم کش برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر جلو خانم ها با سیم کش
نشر جلو خانم ها با سیم کش

جزییات این تمرین

نام تمرین: نشر جلو با سیم کش
نام انگلیسی تمرین: Front Cable Raise
سایر نام های این تمرین: نشر از جلو، نشر جلو با سیم کش از پشت، نشر از جلو ایستاده با سیم کش
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سرشانه
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here