نشر بغل خم با سیم کش

0
نشر بغل خم با سیم کش
نشر بغل خم با سیم کش

آموزش تمرین نشر بغل خم با سیم کش:

  1. پولی دستگاه سیم کش را روی کمترین ارتفاع ممکن تنظیم کرده و یک دسته تکی را به آن متصل کنید. طوری مقابل دستگاه سیم کش بایستید که سمت راست بدنتان به طرف دستگاه باشد.
  2. از کمر رو به جلو خم شده به طوری که بالاتنه شما با زمین موازی شود. پاها را نیز مقداری خم کنید. دست راست خود را روی ران قرار دهید. با دست چپ دسته تکی متصل به سیم کش را بگیرید. دست را به صورت آویزان در مقابل بدن نگه دارید. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با ثابت نگه داشتن بدن (عدم تاب دادن) دست چپ را به سمت کنار بالا بیاورید. در بالاترین ارتفاع، دست باید موازی با زمین باشد. فراموش نکنید که این بخش از تمرین باید با انجام عمل بازدم همراه باشد. یک ثانیه در وضعیت بالایی مکث کنید.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم دست را پایین آورده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.
  6. دست را عوض کرده و حرکت را اجرا نمایید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

این تمرین را می توان با استفاده از دمبل و یا کش بدنسازی هم اجرا نمود.

تمرینات بیشتر برای عضلات سرشانه در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین نشر بغل خم با سیم کش:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل خم با سیم کش با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل خم با سیم کش
نشر بغل خم با سیم کش

تصاویر تمرین نشر بغل خم با سیم کش برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین نشر بغل خم با سیم کش برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

نشر بغل خم با سیم کش برای خانم ها
نشر بغل خم با سیم کش برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: نشر بغل خم با سیم کش
نام انگلیسی تمرین: Bent Over Low-Pulley Side Lateral, rear delt cable raise and rear delt raise
سایر نام های این تمرین: نشر از بغل خم رو به جلو سیم کش، نشر کنار خم با سیم کش، نشر از کنار ایستاده خم با سیم کش
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: سرشانه
تجهیزات: سیم کش
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here