دراز نشست وی شکل

0
دراز نشست وی شکل
دراز نشست وی شکل

آموزش تمرین دراز نشست وی شکل:

  1. به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ها را به صورت کشیده بالای سرتان گذاشته و پاهایتان را به صورت مستقیم روی زمین قرار دهید. این وضعیت شروع تمرین است.
  2. با انجام عمل بازدم، بدن خود را از ناحیه کمر با بالا آوردن همزمان دست ها و پاها (با حفظ حالت کشیدگی)، خم کنید. با انجام این کار دست‌ها و پاها باید در مقابل بدنتان به هم برسند. راهنمایی: زاویه پاها با زمین در این وضعیت باید تقریبا ۴۵ درجه بوده و دست ها با پاها موازی باشند. فقط بالاتنه باید روی زمین باشد.
  3. پس از یک مکث کوتاه در حالت انقباض، به آرامی و با انجام عمل دم به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  4. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

در صورت تمایل و برای سخت تر شدن تمرین می توانید از یک توپ مدیسین استفاده کنید.

تمرینات بیشتر برای عضلات شکم در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین دراز نشست وی شکل:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین دراز نشست وی شکل با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

دراز نشست وی شکل
دراز نشست وی شکل

تصاویر تمرین دراز نشست وی شکل برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین دراز نشست وی شکل برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

دراز نشست وی شکل برای خانم ها
دراز نشست وی شکل برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: دراز نشست وی شکل
نام انگلیسی تمرین: Jackknife Sit-Up, V-Up
سایر نام های این تمرین: دراز نشست V شکل، دراز نشست جک نایف، دراز نشست چاقویی
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: شکم
تجهیزات: فقط بدن
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here