جلو بازو لاری با دمبل

0
جلو بازو لاری با دمبل
جلو بازو لاری با دمبل

آموزش تمرین جلو بازو لاری با دمبل:

  1. برای اجرای این تمرین به یک دستگاه جلو بازو لاری و دمبل نیاز دارید. در هر دست یک دمبل متناسب با توانایی‌تان بلند کرده و روی صندلی دستگاه بنشینید.
  2. توجه داشته باشید که قسمت بالایی بازوهایتان و سینه باید روی بالشتک دستگاه لاری قرار بگیرند. دمبل ها باید با دست های جمع شده از ناحیه آرنج هم سطح شانه ها باشد. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با انجام عمل دم، به آرامی هر دو دمبل را به شکل همزمان پایین آورده تا زمانی که دست ها باز و عضلات جلو بازو کاملا کشیده شوند.
  4. به آرامی و با انجام عمل بازدم هر دو دمبل را بالا برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید. تا زمانی دمبل ها را بالا ببرید که عضلات جلو بازو کاملا منقبض شده و دمبل ها دوباره هم سطح شانه ها شوند. عضلات دو سر بازو را به سختی منقبض کرده و یک ثانیه در این وضعیت بمانید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

به جای استفاده از دمبل می توانید از هالتر خم، کش بدنسازی، دستگاه سیم کش و … استفاده کنید. همچنین یک روش برای اجرای این تمرین جلو بازو لاری با دمبل تک دست و یا جلو بازو لاری چکشی با دمبل می باشد.

برای حالت سیم کش کافی است یک دسته معمولی و یا خم را به قسمت پایینی دستگاه متصل کرده و با قرار دادن دستگاه لاری جلوی آن تمرین را اجرا نمایید.

تمرینات بیشتر برای عضلات جلو بازو در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با دمبل
جلو بازو لاری با دمبل

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دمبل برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری خانم ها با دمبل
جلو بازو لاری خانم ها با دمبل

جزییات این تمرین

نام تمرین: جلو بازو لاری با دمبل
نام انگلیسی تمرین: Two-Arm Dumbbell Preacher Curl
سایر نام های این تمرین: جلو بازو پریچر با دمبل، جلو بازو نشسته دمبل با دستگاه لاری، جلو بازو لاری با دمبل جفت دست
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: جلو بازو
تجهیزات: دمبل
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here