جلو بازو لاری با دستگاه

0
جلو بازو لاری با دستگاه
جلو بازو لاری با دستگاه

آموزش تمرین جلو بازو لاری با دستگاه:

  1. برای اجرای این تمرین به یک دستگاه جلو بازو لاری نیاز دارید. روی دستگاه نشسته و وزن متناسب با توانایی خود را انتخاب کنید.
  2. دسته های دستگاه را با دو دست بگیرید. قسمت بالایی بازوها و سینه را روی بالشتک دستگاه لاری قرار دهید. این وضعیت شروع تمرین است.
  3. با انجام عمل بازدم، به آرامی دسته ها را بالا آورده و عضلات جلو بازوی خود را منقبض کنید. یک ثانیه در این وضعیت بمانید. راهنمایی: تنها ساعدها باید حرکت داشته باشند.
  4. به آرامی و با انجام عمل دم دسته ها را پایین برده و به وضعیت شروع تمرین بازگردید.
  5. تمرین را به تعداد توصیه شده توسط مربی تکرار کنید.

هشدار: مانند همه تمرین ها، این تمرین را به صورت ناگهانی و یا انفجاری انجام ندهید. در تمام طول تمرین باید روی حرکت کنترل کامل داشته باشید.

تکنیک‌های دیگر برای اجرای این تمرین:

به جای استفاده از دستگاه لاری می توانید از وزنه های آزاد (هالتر و دمبل) برای اجرای این تمرین استفاده کنید.

تمرینات بیشتر برای عضلات جلو بازو در این لینک قابل مشاهده است.

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دستگاه:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دستگاه با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با دستگاه
جلو بازو لاری با دستگاه

تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دستگاه برای خانم‌ها:

توجه: برای دیدن تصاویر تمرین جلو بازو لاری با دستگاه برای خانم‌ها با سایز اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

جلو بازو لاری با دستگاه برای خانم ها
جلو بازو لاری با دستگاه برای خانم ها

جزییات این تمرین

نام تمرین: جلو بازو لاری با دستگاه
نام انگلیسی تمرین: Machine Preacher Curls, Machine Biceps Curls and Preacher Curl
سایر نام های این تمرین: جلو بازو با دستگاه پریچر، جلو بازو لاری نشسته با دستگاه
نوع تمرین: قدرتی
عضلات اصلی: جلو بازو
تجهیزات: دستگاه
سطح تمرین: مبتدی

دیدگاه خود را ارسال کنید

Please enter your comment!
Please enter your name here